Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Nå som vintersesongen snart er i gang, synes jeg det hadde vært greit med en tråd om det. Dette er en tråd der vi skal diskutere vintersport. Det er ikke lov å snakke om sport som ikke har noe med vinter å gjøre. Snakk gjerne om langrenn, hopp, kombinert, skiskyting, alpint, ishockey, eller andre vintersport. Kan begynne diskusjonen. Hvordan synes dere det blir å se på skiskyting nå? Kjell Kristian Rike er jo død, og det var jo liksom han som gjorde sporten mer livlig, og morsommere å se på. Blir aldri det samme å se skiskyting igjen, men får håpe etterfølgeren kan sine saker. Vi har jo Carlsen og Lunde fortsatt, så det blir gøy uansett. Sport i kursiv er ikke vinteridrett, men tar det med likevel. LØRDAG 09.55 V-cup alpint: Slalåm 1. omgang, kvinner 11.00 Sport i dag 11.10 V-cup alpint: Super-G, menn 12.25 V-cup langrenn: Sprint kvinner og menn 13.15 V-cup alpint: Slalåm 2. omgang, kvinner 14.10 Sport i dag 14.40 Super Bowl: Veien til finalen 15.50 V-cup hopp: Skiflyging 17.45 Sport i dag 11.25 V-cup langrenn: Sprint kvinner og menn 20.20 V-cup skiskyting: Mixed stafett SØNDAG 09.45 V-cup alpint: Storslalåm 1. omgang, menn 10.55 V-cup langrenn: Stafett menn 12.40 Sport i dag 12.55 V-cup alpint: Storslalåm 2. omgang, menn 14.00 V-cup hopp: Skiflyging lag 15.30 V-cup langrenn: Sammendrag stafett kvinner 15.55 V-cup skiskyting: Jaktstart menn 16.45 Sport i dag 19.45 Sportsrevyen 23.15 Super Bowl: Finalen i amerikansk fotball 12.55 V-cup langrenn: Stafett kvinner 17.50 V-cup skiskyting: Jaktstart kvinner Endret 4. februar 2011 av Latias 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ingen som liker vintersport her? Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Eg likar vintersport Kva er den mest spennande vintersporten å sjå på? Personleg har eg veldig lyst til å sjå mykje meir telemark på TV, det ser drittkult ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Petter Northug vant sesongåpningen på Beitostølen på fredag! Hadde egentlig ikke trodd at han skulle være så god på sprint, men det er jo bare bra! Også godt å se de andre løperne få topp-plasseringer, selv om de har slitt litt med sykdom! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Trippel-norsk på herresprinten i dag. Viser bare hvor sterke vi er i sprint! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Os på 2. plass og Hegle Svendsen på 3. plass! Var litt skuffende av Ole Einar, selv om han har vært syk i det siste. Ellers var det en grei dag. Hanevold med god skyting, men litt dårlig i sporet. Andresen med tre gode serier, men dessverre en dårlig siste stående. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mest imponert over Os Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Synd med den siste skytingen. Hvor typisk er det ikke at han bommer begge de siste skuddene? Det hadde holdt med bare en bom, men sånn gikk det ikke. Men likevel er det herlig av Os! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg var dypt skuffet da ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Kvinnene i morgen. Gleder meg til å se Tora, Solveig og co. Håper de har blitt bedre enn i fjor! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tviler, dessverre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Tror tyskerne har blitt bedre. Men var det noen som savnet Rike i dag? Har jo nesten glemt han helt. Han nye fyren virker kul. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tenkte på det noen ganger. Savner Rike ja, men NRK har gjort et godt valg med han nye! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Kommentatorene sa vel "har jeg sagt at han har passert på en x. plass?" veldig mange ganger. Begynte å bli irriterende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det la ikke jeg merke til Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Spesielt Carlsen. "Har jeg sagt at Ole Einar har passer på 2. plass?", "har jeg sagt at Frode leder etter andre skyting?", "har jeg sagt at Hanevold ligger på en 13. plass i mål?"... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Han begynner vel å bli litt gammel da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Litt skuffende av de norske jentene i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sånn kan det gå. Vi var ett treff fra 3 plass til Berger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå