Gå til innhold

Har internett, vil ha ett ekstra. Hvordan?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hei, jeg bor hjemme sammen med min mor og min onkel. Vi har internett gjennom Canal Digital, men jeg synes det er for ustabilt og vil bestille ett nytt internett for meg selv. Jeg har da lest noe om at man da trenger ledige trådpar for å kunne bestille ett ekstra internett, og gjennom KapaksWeb så har jeg funnet ut at vi skal ha 4 ledige trådpar.

Det jeg lurer på er om det bare er å kjøre i vei å finne ut hvordan bredbånd man vil ha, eller er det noe mer som trenger å gjøres eller eventuelt om det lar seg gjøre i det hele tatt?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hvis det er det man trenger, så er det vel det jeg må gå for? Forstår meg ikke på hvordan det fungerer helt spesifikt.

Men hvis vi har internett gjennom Kabel-TV, så skal det ikke være noe problem å skaffe ett eget internett gjennom telefonkabel? (Vi har ikke fast-telefon lenger)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Ja, jeg ser at Tele2 Turbo koster 395,- i måneden + 60,- i måneden hvis man ikke har fasttelefon. Da får jeg vel høre med de og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Ja, jeg ser at Tele2 Turbo koster 395,- i måneden + 60,- i måneden hvis man ikke har fasttelefon. Da får jeg vel høre med de og se hvordan det går.

Anbefaler deg sterkt å ikke velge Tele2. Har hatt Tele2 i snart ett år, og har hatt litt forskjellige erfaringer med de. Høy ping, fakturatrøbbel ++.

Nå skal jeg bytte til Direct Connect, som skal ha stabile og gode linjer. Ikke minst har de en svært god kunderservice, som jeg har fått erfart allerede.

De har jo samme pris på den linjen som Tele2 har.

Edit: Du får også med gratis support, det får du ikke hos Tele2.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...