tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Et stemningsbilde fra kanoturen på fjorda tidligere i høst. 1/125s, f/8, ISO 200, 36mm EOS 350D m/ Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 Tom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det bildet her vekker minner, for jeg tror at jeg har sett utover vannet fra akkurat den steinen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det er ved Dottputten, for de som er kjent på Fjorda. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Haha, en av de bedre emnetitlene jeg har lest (terningkast 6). Passer veldig bra med bildet og stemningnen var som forventet. Minus fordi "oppvasken" så litt for ren ut til å være oppvask. Oppvask forbinner jeg med (mye) søl og skit. Her var det litt for rent rett og slett. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det var stemning over det bildet ja...(og fint at det ble vasket opp ) RandiA Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Håper ikke dere tok oppvasken samme sted som dere urinerte Kjenner meg igjen i slike turer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det som ligger bak oppvaskshjelpen er ferdig vasket, så det er nok derfor det ser så rent ut Vannlating foregår på land (vanning av trær ) da det er å filtrere slikt gjennom mose og jord Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Det er et artig situasjonsbilde som heves visuelt av linjen med reflekterte trær i toppen av bildet. Fin ide som rammer inn motivet på en litt annerledes måte. Men jeg kunne ønsket meg litt mer profil, slik at vi kan få bittelitt kontakt med gubben i skrubben. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Gubben i skrubben faktisk. Det hadde passet bra som tittel til dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå