tordis92 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er den beste Luft vifta på markede til Intel Core™ 2 Quad Q9300 2.5GHz Socket LGA775, 6MB, 1333MHz, BOXED w/fan Bryr meg ikke om lyd og ikke om pris,men skal ikke ha vannsjøling! Tusen takk på forhold! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Til selve prossesoren er den her anbefalt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343837 edit: ps. den er 120 mm diameter, så den er ganske stor da. pass på at du har stort nok kabinett. Endret 7. november 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=76529 Det der er vel betraktet som den beste luftkjøleren for tiden. Setter du på en vifte eller to og ellers har fin luftgjennomstrømming i kabinettet ditt er du bare noen grader unna et bra vannkjølingssett. Lenke til kommentar
tordis92 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Tusen takk, kjpte den noctanen på komplett, Håper den passer til quad ass:) Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Tusen takk, kjpte den noctanen på komplett, Håper den passer til quad ass:) den skal passe. har samme prosessor selv, og har akkurat den noctua-kjøleren. Hvor god plass det er i forhold til ram-slots vet jeg derimot ikke (det går akkurat på Asus P5Q-pro) ps! les instruksjonene før du monterer den, å gjøre feil her er lite gøy Endret 17. november 2008 av BlinkyBill Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Må du huske på at du må ha en delta vifte for å få utnytten den. evt denne papst viften. Link Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Må du huske på at du må ha en delta vifte for å få utnytten den. evt denne papst viften. Link "Superkraftig vifte fra Papst. NB! Støynivået er meget høyt " Var vel litt drøy anbefaling? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Han sier at lydnivå ikke har noe å si.. Lenke til kommentar
tordis92 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Nei så nice ut, men skal jo sette på viftestyring osv, men får jeg utnytta vifta maks da. har ikke sett viftestyringer med 3 amper Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Trenger man ekstra papst-vifte til Noctua-kjøleren? Fungerer ikke den som er på godt nok? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Den som sitter på fungerer mer en godt nok. Selv har jeg montert på en 1000rpm vifte. Det som er fint med denne, du kan montere helt standard 120mm vifter. Bruke den som er med, eller bytte den ut. Den har også mulighet for å ha to 120mm for å få maks kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå