bloothax Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Jeg har et Audigy 2 platinum eX kort/drive, og lurer på følgende: Creative sier at du kan få 6-kanals signal digitalt, ut av boksen, med sine høyttalersystemer. Jeg har et Logitech Z-680 høyttalersett. Kan ikke jeg da få mer enn 2 kanaler ut digitalt? Venter med å kjøpe kabling til jeg vet sikkert liksom. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Knarvik Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du kan få 5.1 ut. På lydkortet ditt kan du stille inn slik at du kan få 5.1. Der du har front, surround, center og subwoofer. Skal gå ann å stille inn og koble opptil høytallerne dine Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dette er ikke noe problem. Med software-emulering kan du få opptil 7.1-lyd på et 5.1 kort... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dette er ikke noe problem. Med software-emulering kan du få opptil 7.1-lyd på et 5.1 kort... Audigy 2 har opptil 6.1 i hardware. Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du får 5.1 digital ut gjennom Audigy kortet. En av jack kontaktene støtter digital/koaks overføring. Logitech Z-680 har etter det jeg sjønner inngang for det signalet. Der er kontakten en vanlig RCA kontakt. Jeg ville derfor tro at det er en digital kabel med jackcontakt i ene enden og RCA i den andre du trenger for å koble Augdigy sammen ded Logitech høytalerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå