intelli-musa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har nettopp kjøpt ny pc og lagt inn vista 64bit. Vil ha et tvkort jeg kan bruke til å se analog kabel-tv og riks-tv på min 22" skjerm. Tenker nå egentli billigst muli, men vil kanskje ha muligheten til å koble til antenne og kabel-tv samtidig.(ikke se samtidi) Og noen som vet hvor bra jeg får inn riks-tv i Trondheim, blir bildet bra? Tenker nå bare på de kanalene som ikke er kryptert. Lenke til kommentar
deo4711 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du trenger et hybrid-kort som støtter både analoge RF-signaler og DVB-T. Men siden de normalt kommer inn på samme type antenneinngang så trenger du også en boks som kan koble sammen kabel-TV og signalene fra din DVB-T antenne dersom du ikke ønsker å bytte kabel. Har aldri forsøkt en slik løsning men i teorien burde det gå. En av flere TV-kort som støtter det du spørr etter finner du her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354342 Dette vil i tillegg støtte en eventuell overgang til digital kabel en gang i framtiden uner forutsetning at din kabel-TV leverandør støtter HTPC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå