Dr. Chaos Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg fikk karakter 6. Synes prøva faktisk var ganske enkel. Utrolig fornøyd, første 6 i matte faktisk. Endret 7. november 2008 av Crashking Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvilket klassetrinn? Går i 10. og jeg har akkurat hatt en likningsprøve også. Har en underlig følelse av at jeg får god karakter - kanskje den beste. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 10. trinn. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gratulerer. Neste prøve blir om Fouriertransformasjoner. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 moro med success;) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Grats! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 nerd haha Grattis med 6. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Takk! Jeg er faktisk ikke så veldig skolenerd noen skal ha det til. Synes skolen periodevis er uinteressant og arbeidsmoralen er ikke alltid på topp. Har gjort en del pøbelstreker opp gjennom årene også (skulk, hærverk, slåsskamp, erting (ikke mobbing)) Men klarer meg rent faglig bra i de fleste fag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå