Applebee Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hei. Nå bosatt meg på et lan, og ville selfølgelig ikke ta med hjemmekino-anlegget (Som bruker optisk lyd) Så nå sitter jeg med et headset i vanlig Mini-Jack. Men nå fungerer ikke lyden lenger? Hardware: Asus P5NT-WS EVGA 9800Gx2 650W PSU Q6600 I need help!! Endret 7. november 2008 av Applebeefanmæfitjægrisnæ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Fant ut av det nå.... Lenke til kommentar
bmw-m5 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fant ut av det nå.... Hva var løsningen? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jo, altså når jeg disablet de andre lydutgangene (for å bare bruke optisk) så ble de borte, men det var heldigvis en funksjon for å få de tilbake igjen Lenke til kommentar
bmw-m5 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jo, altså når jeg disablet de andre lydutgangene (for å bare bruke optisk) så ble de borte, men det var heldigvis en funksjon for å få de tilbake igjen Hva slags funksjon? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Høyreklikk - Vis Frakoblete enheter i Kontrollpanel - lyd - Avspilling (Vista) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå