Marius101 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei. Vurdere å kjøpe billett til fotballkamp i England. Lurte bare på om noen hadde noen erfaring med bookmakerfirma som har internettadresse footballtkts.com. Er dette seriøst selskap? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei. Vurdere å kjøpe billett til fotballkamp i England. Lurte bare på om noen hadde noen erfaring med bookmakerfirma som har internettadresse footballtkts.com. Er dette seriøst selskap? Hvis penger ikke er en issue så kan du få tak i alt av billetter til London kamper. Jeg var senest på Chelsea hjemmekamp i CL for 80 pund og Arsenal hjemme mot WBA i serieåpningen (85 pund). Dette ligger altså rundt 1,8-2 ganger over det billettene egentlig koster. Men når jeg drar til London så har ikke 40 pund så mye å si fra eller til. Om dette er noe for deg så anbefaller jeg deg å dra til Picadilly Circus når du kommer til London. Her har de masse "Ticket Stands". De selger offisielle billetter til teater, musikaler og sightseeing. Det florerer av disse både på gaten og et par på T-station på PC. De av disse som har lapper med tidspunkt for Premier League matcher har mulighet til å selge deg svartebørs billetter. Ser du disse lappene som gjerne er håndskrevet så er det bare å gå inn i sjappa og spørre om match tickets. Da spør han deg hvilke lag du vil se og hvor mange billetter. Så ringer han til sin "agent" som fikser billettene. Så får du en pris og lovnader om hvor billettene er hen på stadion. Deretter betaler du og får en kvittering. Du skal så komme igjen på matchday og hente billettene dine. Jeg har gjort dette rundt 4-5 ganger. Som oftest så drar de en hvit løgn om hvor billettene er hen... men erfaringen er at uansett hvor du sitter så er det en opplevelse uten like. Jeg har sittet nede ved hjørneflagg, bak mål, oppe i midten.... alt er rått! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ville også sjekket med supporter-klubbene,ofte har de muligheter til å skaffe billetter. Eventuelt kontakte klubben direkte via billett-kontoret. Gjorde dette selv når jeg så Glasgow Rangers. MEN,vær tidlig ute,ofte få billetter i "løssalg". Samtidig blir billettene lagt ut for salg ca 1 mnd før kampen,så litt forberedelser bør påregnes. Og som Kjakan sa : Uansett hvor du sitter,så er det en stoor opplevelse :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå