Gå til innhold

BK: Trafikk sikkerhet for BARN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Nå synes eg tråden bærer gode frukter. Prat om foto synes eg passer fint inn under tråder, men ikkje dilldall om alt annet.

 

Eg skal poste mye mye mer street. Eg har valgt å ikke se på altfor mye av andres arbeid. Jeg vil teste ut hva som kan fungere, og hva som ikke fungerer. Derfor er deres inputs gullverd.

 

Følg med videre!

Lenke til kommentar
Har du erfaring selv med street? Isåfall ser jeg gjerne noen eks på hvordan det skal gjøres, så kan du i ro og mak, følge med videre, så skal jeg poste 2 bilder daglig til dommedag.

 

Tihi, vil vel ikke være lenge til med den oppførselen din.

 

Nag er noe man bør kvitte seg med når man lager dobbeltbruker ;)

 

Det virker nesten som om du tar bilder som andre handler med aksjer.

 

Haha, ironi!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!:

Lenke til kommentar

Trenger ikke være noen rakkettforsker for å kunne søke opp noen av de gamle trådene hans for å sjekke språk og formulering for å se hvem som faktisk skjuler seg bak hans nye nick....

 

Synes det er merkelig at ingen av moderatorene ikke gjør det...

 

Street_junkie:

 

Må ikke poste for mye street i BK da folk sikkert blir rimelig fort lei av kun å gi innspill til deg uten at du gir noe tilbake.. aksje

Lenke til kommentar

Man bør vel kunne finne det på ip også?

 

Og som Olsen sier: Nag er ikke bra, uansett om man har dobbeltbruker eller ikke. Man ser seg blind på kritikken, og unnlater å gjøre forbedringer ut fra den dersom man bærer nag mot kritikeren. Selv lar jeg det som regel gå en stund før jeg svarer på kritikk jeg får, slik at jeg får tid til å tenke på det som ble sagt. Slik unngår jeg at jeg feiltolker kritikken, og forhåpentligvis lærer jeg også litt av den. Det kan være et tips til ettertanke.. :)

 

Ellers er jeg enig i det som blit nevnt om blikkretning og komposisjon. Et bilde er ikke nødvendigvis bra, selv om det er det beste man kan få under de gitte forutsetningene.

Lenke til kommentar

Nok et eksempel på at eksotiske omgivelser i sorthvitt ikke nødvendigvis blir interessante bilder, men det er klart at det kunne stått på trykk i de fleste aviser. Men det er et middelmådig bilde, som så mye annet vi ser av pressebilder. Men for all del fortsett med det du gjør, for en dag kan det jo hende at du hever deg over middelmådigheten du har presentert til nå.

 

Du er nok litt for ukritisk til deg selv, noe som medfører spamming av BK med for mange bilder. Du burde isteden være mer selektiv, for i din nye spamraptus har du klart å få stengt tråden med det ene bildet som jeg faktisk virkelig liker, og det er dette. Det hadde vært kult hvis du hadde gitt oss rom til å puste litt mellom slagene, og ikke forlanger så veldig mye oppmerksomhet. Da hadde du nemlig endt opp med en åpen tråd med et bilde som faktisk er verdt å diskutere. Jeg synes forøvrig at den strømmen med sorthvitt gatebilder du har presentert blir i overmåte mørke og mettede av detaljer, noe som gjør dem litt anstrengende. Men i den stengte tråden har du truffet blink. Fokuser på å presentere de aller beste bildene dine, istedenfor alle sammen på en gang.

Lenke til kommentar

Himmel og hav. Jeg forstod at det å ha dobbeltbruker ville straffe seg, så det kommer ikke som noen stor overraskelse. Er det perm ban? Han bør kanskje få en sjanse til når vi har fått en passelig ferie fra hans rabuleringer.

 

Dette er en helt utrolig historie. Selv Marius hadde klart å skjule sin identitet lenger enn ham. Hvorfor i huleste han laget en ny bruker er for meg et stort mysterium. Trodde han at vi ikke skulle kjenne ham igjen? Det er ingen tvil om at vi har med den brukeren med dårligst selvinnsikt og gangsyn vi noensinne har hatt, men han kan bli en brukbar fotograf med tiden.

 

Forbløffende.

Lenke til kommentar

Det at de ser i forskjellige retninger trenger vel ikke være så negativt? Med den tette croppen får man inntrykk av at det er masse trafikk. De voksne ser en smule bekymret ut syns jeg, mannen kjører og er opptatt av sine ting. Kona er redd for de andre tullingene rundt henne og kliper seg godt fast, mens ungen rett og slett er begeistret og ser ut til å ha oppdaget et eller annet merkelig. Jeg likte bildet.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at det er en fin og beskrivende effekt, selv om han ikke traff helt med dette bildet. Men han viser jo at han begynner å forstå visse saker og ting, og at et budskap må underbygges med visuelle effekter også.

 

Selv om aksje er banna kan vi godt kommentere bildet seriøst. Han kan jo lese kritikken, og da bør han kunne få noe konstruktivt med seg samtidig. Gutten la jo ut bildene for å få kritikk på dem, og han tar det nok til seg selv om det ikke synes så godt på utsiden.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ferdig. Har sagt mitt, for å si det slik. Men det kan jo være at andre har noe å hevde, og et bilde fortjener tross alt å bli seriøst behandlet på sine egne premisser.

 

Hvis jeg hadde gitt dårlig kritikk til alle verifiserte rasshøl jeg kjente til da jeg var musikkanmelder på åttitallet, hadde det blitt mange slakter i mine spalter. Enda verre hvis jeg hadde vært litteraturanmelder. Så eventuelle personlige antipatier må vi se bort fra når vi vurderer et bilde. Så kontroversielle og notorisk kverulerende personer som aksje burde nesten fått lov til å poste bildene sine anonymt, med en annen som forfatter av teksten. Som undercover-gatenarkis klarte han jo å avsløre seg etter andre tekstlinje. Med en autogenerert tekst hadde han kanskje fått mer positiv kritikk. Det er nemlig umulig å stikke under en stein at hans blotte tilstedeværelse kan få mange til å se rødt, for vi skriver tross alt om den personen som har opplevd å sette rekord i å være upopulær blant resten av gjengen. Men bildene fortjener likevel en form for uhildet vurdering, noe som er umulig når fettmerkene fra fingrene hans finnes overalt i trådene han åpner. Både med og uten junk.

Lenke til kommentar
Nei, jeg er ferdig. Har sagt mitt, for å si det slik. Men det kan jo være at andre har noe å hevde, og et bilde fortjener tross alt å bli seriøst behandlet på sine egne premisser.

 

Hvis jeg hadde gitt dårlig kritikk til alle verifiserte rasshøl jeg kjente til da jeg var musikkanmelder på åttitallet, hadde det blitt mange slakter i mine spalter. Enda verre hvis jeg hadde vært litteraturanmelder. Så eventuelle personlige antipatier må vi se bort fra når vi vurderer et bilde. Så kontroversielle og notorisk kverulerende personer som aksje burde nesten fått lov til å poste bildene sine anonymt, med en annen som forfatter av teksten. Som undercover-gatenarkis klarte han jo å avsløre seg etter andre tekstlinje. Med en autogenerert tekst hadde han kanskje fått mer positiv kritikk. Det er nemlig umulig å stikke under en stein at hans blotte tilstedeværelse kan få mange til å se rødt, for vi skriver tross alt om den personen som har opplevd å sette rekord i å være upopulær blant resten av gjengen. Men bildene fortjener likevel en form for uhildet vurdering, noe som er umulig når fettmerkene fra fingrene hans finnes overalt i trådene han åpner. Både med og uten junk.

 

Kritikken min er alltid berettiget og ærlig, men når det er han, kommer alt ut, ting jeg vanligvis ville droppet og sagt hos andre også...

 

opplevd å sette rekord i å være upopulær blant resten av gjengen.

Visste ikke at jeg hadde mistet tittelen...

Lenke til kommentar

Du er jo bare en søt liten tusseladd. Det er derfor du mobbes litt, rett og slett fordi du er så søt at vi ikke klarer å dy oss. Det er ikke det samme å bli ertet for å være litt morsom og å bli satt til veggs fordi de fleste flyr i flint av ditt blotte nærvær. Du har aldri hatt noen rekord på det området. Søte, lille Marius.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...