Kea Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Åh, såååånn.. misforstod deg litt nå, jeg sorry Men etter en stund på driteren har jeg alltid vondt i beina... så jeg ville ikke blitt devastated selv om de ikke lager sånne stoler Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Før leste jeg Herman Hedning på do, artig lesestoff Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg leser vel typ. et halvt Donald på dass. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Leser pa dass ja, Donald er en sikker vinner! Blir ofte sittende en halvtime når jeg skal drite.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Typisk gutter å lese donald på do... haha Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Er det dagen derpå do turen bringes laptoppen med. kan ta for lang tid Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Før leste jeg Herman Hedning på do, artig lesestoff Same, + fantomet. Hadde samtlige fantometblader gitt ut i Norge en gang i tiden, stablet opp i hyller, ved siden av dassen. Den tid er forbi, etter voksenlivet tok til for fullt har jeg "glemt av" den tiden jeg leste på do, og nå er det vel inn og ut på +-2 min max. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg leste en plass at det var større sjangs for hemoroider om man brukte overdreven lang tid på skåla. Litt synd igrunn, jeg synes den tiden er hellig. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Nei. Er ikke der jeg tar meg tid til å kose meg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Man koser seg ikke på do da, men det får tiden til å gå.. Pluss at man tenker på noe annet i stedet. Får helt panikk om jeg ikke har noe å lese på. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg løser "Sudoku" oppgaver på do:) Kjempegøy! Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 jeg leser ikke på do nei, rekker ikke det bruker aldri mer en 5-10 minutter uansett Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, gjør du det? Og i såfall; HVA? Jeg må lese hvis jeg skal på do.. Får skikkelig panikk om jeg ikke har noe å lese på hvis jeg er på besøk. Av og til hender det at jeg løper huset rundt for å finne noe å lese på. En gang leste jeg på etiketten til sjampoen. Slå den! Var på doen til besteforeldra mine, og de hadde dopapir med på trykte vitser og de leste jeg i og med at det ikke var noe annet der. Sjampo flaske har jeg leste på mange ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg sitter ofte og leser på do, men ikke for lenge, føler at 2'ern blir utvidet. Når du sitter der og skinkene blir dratt fra hverandre. mulig do-skålen min er litt stor. Gjør greit vondt etter 15 minutter ca Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 haha.. ein sånn fin rød ring på rævva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå