dymoletratag Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Alltid! Leser for tiden Veien til Førerkortet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingen som har hatt med seg laptopen da? _o/, tar somregel med meg laptopen for å se f.eke en episode av en serie. Man må jo sitte med beina/knærne samlet for å kunne ha laptopen på fanget, ikke særlig avslappende det. Det løses enkelt ved å sette en liten stol vedsidenav. Vet ikke om jeg tør. Tenk om drittlukten "setter seg fast" i den? D Jeg kan bekrefte det at det ikke skjer - min lukter fortsatt finfint etter flere måneder med do-besøk - ikke sånn i strekk, om du skulle tro det. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Laptopen kunne lett verta med ein tur, før. Blue Collar Comedy, Bill Hicks og andre komikarar var det då som fenga. Problemet var at eg fekk litt konsentrasjonsvanskar rundt hovudoppgåven. Humretoktene som vert framkalt, gjorde at nr. 1 ofte var unnagjort før kabellegginga byrja. Som me alle veit, er det minst lekre i verda å få ein gul tsunami skyllande gjennom skåret, dei gongene me ikkje maktar prestere ein stupar. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Av og til ser jeg på youtube på iPhonen min Det er gøy Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 leser som oftest på do men er ikke sånn som typen, som kan sitte på dass i opptil 20 minutter for å lese avisa... det er irriterende Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 M, Pondus, diverse. Bærbaren tar jeg når den er påslått. Litt vanskelig og surfe når det er så kort vei til døra. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har aldri i mitt liv lest noe på do. Jeg går inn , gjør det jeg må i en fei , vasker henda og stikker Pleier aldri sitte lenge nok på dritern til å få tid til det heller siden jeg venter til siste liten når den nesten kommer ut av seg selv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faen, etter å ha lest i denne tråden må jeg på do.. Får prøve å ta med laptopen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Går mye i A-Magasinet, Vi Menn og mye raklame. Bruker laaaang tid på do fordi jeg må lese hver gang. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg tar med meg Touch'en og surfer på nettet eller ser Youtube-videoer. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Akkurat nå leser jeg dette. Trådløstnettverk og laptop er tingen! Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Game Boy Micro er tingen runna mange spel der Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tar med meg Touch'en og surfer på nettet eller ser Youtube-videoer. Jeg og. Leser ofte HjemmePC også(avsluttet nettopp abo. på det dog). Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vet ikke om jeg tør. Tenk om drittlukten "setter seg fast" i den? D Jeg kan bekrefte det at det ikke skjer - min lukter fortsatt finfint etter flere måneder med do-besøk - ikke sånn i strekk, om du skulle tro det. Aha! Laptop + stol = win. :3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Toalettsetet er faktisk veldig komfortabelt, hvorfår lager dem ikke stoler med doring? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 fordi det ville vært disgusting! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva ville vært så kvalmt med det da? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så du mener man bare skulle lage stoler med toalettsete og putte ei balje under? Yum! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nei, pleier du å drite på vanlige stoler kanskje? Bare brukes som stoler, ikke noe driting nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå