Vaffel89 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Trodde alle leste på do jeg Biltema katalogen er jo obligatorisk på do. De som ikke har den på doen sin fortjener ikke å kalle seg mennesker. Som regel titter jeg i Biltemakatalogen (selvfølgelig), ellers går det i FHM og Mann. I det siste har jeg latt PSPen ligge på dassen, så da har man jo GTA:LC som kan holde meg på dass ei stund Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ja her må det også leses når en går på do, går i Donald eller andre blader jeg kan finne, men har også i ren panikk over ikke å ha funnet noe lesbart, fyrt opp baksiden på shampoflasker og lignende. Endret 7. november 2008 av Cpt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ingen som har hatt med seg laptopen da? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Vi har stasjonær på toalettet Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Liker å tenke mens jeg er på do, siden jeg ikke har noe annet som tar min oppmerksomhet og jeg er helt alene. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Vi har stasjonær på toalettet Den har også blitt testet på do, men fant ingen god løsning på det, så ble nok et engangstilfelle. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Man må jo sitte med beina/knærne samlet for å kunne ha laptopen på fanget, ikke særlig avslappende det. Endret 7. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Planlegger hjemmekino. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg leser alltid på do, og sitter minst et kvarter når jeg driter. Jeg har ved diverse anledninger skyndet meg og bare brukt et par minutter, men da kjennes det ut som om jeg holder på å drite på meg den neste halvtimen. Lenke til kommentar
LotteN Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Sitter å leser forum på do? (akkurat i dette øyeblikk ) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Siste katalogene fra Biltema og Claes Ohlson samt diverse datablader er et must for å få tiden til å gå Hater å kaste bort tid Endret 7. november 2008 av trn100 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Leser ikke på do, konsentrer meg om å bli ferdig Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 kjerringa sitter her nå og tror dette er et gutte fenomen, er det det? sa det til ho, " det er jo eneste plassen jeg får fred " så jeg sitter å leser alt av reklame jeg finner i posten, og har alltid Autofil og kanskje jeg drar med meg den bærbare å spiller poker online... blir fort 20-30min hvis jeg har hatt en hard dag på jobb eller hjemme Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg leser på en panelovn som er der, det står må ikke tildekkes på mange språk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg leser på en panelovn som er der, det står må ikke tildekkes på mange språk. Word. haha Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg leser på en panelovn som er der, det står må ikke tildekkes på mange språk. I mangel på noe annet 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Nå skal man jo sikte og kanskje styre penis med den ene hånda, og en tur på toalettet er unnagjort på under et minutt. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å lese. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Må seff lese på do. Akkurat nå leser jeg serien Malazan Book of the Fallen av Steven Erikson. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Ingen som har hatt med seg laptopen da? Vet ikke om jeg tør. Tenk om drittlukten "setter seg fast" i den? D: Selvfølgelig leser jeg på do! Og, når jeg tenker meg om, så må jeg kanskje bytte ut bunken med blad som ligger der. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Pleier allldri å lese på do... Skal jo bare gjøre det å bli ferdig å ut igjen mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå