Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Leser du på do?

Nymph

Anbefalte innlegg

Ja, gjør du det? Og i såfall; HVA?

Jeg lese hvis jeg skal på do.. Får skikkelig panikk om jeg ikke har noe å lese på hvis jeg er på besøk. Av og til hender det at jeg løper huset rundt for å finne noe å lese på. En gang leste jeg på etiketten til sjampoen. Slå den!

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg, som trådstartar har eit skrikande behov for lesestoff når eg er på do.

Nr. 2 får eg ikkje til, når eg er hjå andre, så der er ikkje problemstillinga relevant.

Kva eg les? Er glad i novellesamlingar, dokumentarar, biografiar og i visse tilfeller romanar.

Bestialitetens historie f.eks. låg lenge ved Porsgrunn her i heimen.

Den siste tida har eg hatt fear and loathing in America, i anledning presidentvalet, med meg.

Litteraturvalet mitt avdekker moglegens at eg er av typen som sit ei stund. Til mitt forsvar vil eg peike på sambuar og to ungar, ein stad må eg få fred til å lesa eg og!

Lenke til kommentar

Nr. 2 får eg ikkje til, når eg er hjå andre, så der er ikkje problemstillinga relevant.

Kva eg les? Er glad i novellesamlingar, dokumentarar, biografiar og i visse tilfeller romanar.

Den siste tida har eg hatt fear and loathing in America, i anledning presidentvalet, med meg.

Litteraturvalet mitt avdekker moglegens at eg er av typen som sit ei stund. Til mitt forsvar vil eg peike på sambuar og to ungar, ein stad må eg få fred til å lesa eg og!

Altså, nå tenker jeg på da jeg var å besøkte vennindene mine i ei uke.. Jeg kan ikke holde meg, må på do minst en gang om dagen.. :p

Lenke til kommentar

Hva skjer med å lese en roman på do :wow: det er jo ikke mulig. *forbauset*

Lenke til kommentar
Det er snakk om noen minutter maks :p

Som det hankjønnet jeg er må jeg bare le av den påstanden. :p Selv kan jeg lett sitte på do i 20 minutter og mer hvis det er snakk om nr. 2.

Word.

Selv så leser jeg mye på skithuset. Ofte det som er lettest tilgjengelig. Donald, eller Se & Hør. :p

Lenke til kommentar

Tja, leser sjelden på dass. Jeg går inn, gjør mitt, vasker hender og går ut. Som nevnt tidligere i tråden så tar det ikke mer enn minutter.

Men, det har skjedd at jeg har vært oppslukt av noe godt lesestoff og når da naturen kaller så tar jeg med meg det jeg leser og blir fort sittende i 20min. Selve "jobben" tar fortsatt bare noen minutter :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...