Nymph Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ja, gjør du det? Og i såfall; HVA? Jeg må lese hvis jeg skal på do.. Får skikkelig panikk om jeg ikke har noe å lese på hvis jeg er på besøk. Av og til hender det at jeg løper huset rundt for å finne noe å lese på. En gang leste jeg på etiketten til sjampoen. Slå den! Endret 7. november 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Leser som regel det som ligger i skapet på dass. Stort sett Vi Menn og MaxPower, og så noen Donald. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Leser nesten alltid på do føler at et do-besøk ikke er fullkomment uten lesestoff. Leser som regel Donald, ViMenn eller Illustrert Vitenskap. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Å lese på do er noe jeg aldri har forstått meg på, jeg bruker jo ikke lang nok tid til å få noe ut av lesing. Det er snakk om noen minutter maks Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Eg, som trådstartar har eit skrikande behov for lesestoff når eg er på do. Nr. 2 får eg ikkje til, når eg er hjå andre, så der er ikkje problemstillinga relevant. Kva eg les? Er glad i novellesamlingar, dokumentarar, biografiar og i visse tilfeller romanar. Bestialitetens historie f.eks. låg lenge ved Porsgrunn her i heimen. Den siste tida har eg hatt fear and loathing in America, i anledning presidentvalet, med meg. Litteraturvalet mitt avdekker moglegens at eg er av typen som sit ei stund. Til mitt forsvar vil eg peike på sambuar og to ungar, ein stad må eg få fred til å lesa eg og! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Eg, som trådstartar har eit skrikande behov for lesestoff når eg er på do. Nr. 2 får eg ikkje til, når eg er hjå andre, så der er ikkje problemstillinga relevant. Kva eg les? Er glad i novellesamlingar, dokumentarar, biografiar og i visse tilfeller romanar. Bestialitetens historie f.eks. låg lenge ved Porsgrunn her i heimen. Den siste tida har eg hatt fear and loathing in America, i anledning presidentvalet, med meg. Litteraturvalet mitt avdekker moglegens at eg er av typen som sit ei stund. Til mitt forsvar vil eg peike på sambuar og to ungar, ein stad må eg få fred til å lesa eg og! Altså, nå tenker jeg på da jeg var å besøkte vennindene mine i ei uke.. Jeg kan ikke holde meg, må på do minst en gang om dagen.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Eg, som trådstartar har eit skrikande behov for lesestoff når eg er på do. Nr. 2 får eg ikkje til, når eg er hjå andre, så der er ikkje problemstillinga relevant. Kva eg les? Er glad i novellesamlingar, dokumentarar, biografiar og i visse tilfeller romanar. Bestialitetens historie f.eks. låg lenge ved Porsgrunn her i heimen. Den siste tida har eg hatt fear and loathing in America, i anledning presidentvalet, med meg. Litteraturvalet mitt avdekker moglegens at eg er av typen som sit ei stund. Til mitt forsvar vil eg peike på sambuar og to ungar, ein stad må eg få fred til å lesa eg og! Hva skjer med å lese en roman på do det er jo ikke mulig. *forbauset* Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Hvor lenge sitter dere på dass egentlig? Har da ikke tid til å slå opp i boka/bladet :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det er snakk om noen minutter maks Som det hankjønnet jeg er må jeg bare le av den påstanden. Selv kan jeg lett sitte på do i 20 minutter og mer hvis det er snakk om nr. 2. Nr. 2 får eg ikkje til, når eg er hjå andre, så der er ikkje problemstillinga relevant. Word. Selv så leser jeg mye på skithuset. Ofte det som er lettest tilgjengelig. Donald, eller Se & Hør. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det er snakk om noen minutter maks Selv kan jeg lett sitte på do i 20 minutter og mer hvis det er snakk om nr. 2. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det er jo en kjent sak at menn sitter lenge på skåla. Men du er kanskje bare en gutt enda? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Vel jeg er 20, så jeg er jo i og for seg eldre enn deg Endret 7. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Snakket ikke om alder, men om gutt/mann. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Vel jeg er ikke den største karen, men jeg har nå litt hår på brøstet, så vil si jeg er mer mann enn gutt Uansett så er det vel individuelt. Kjenner flere som er småtasser, men som bruker utrolig mye mer tid enn meg på do. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Romanar går fint an, når ein sit på skåla. Ein kan nå over både avsnitt, og kapitler, om ein tek seg god tid. Som tidlegare nemnt i tråden; 20 min. går LETT på ein skitetur. Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Tja, leser sjelden på dass. Jeg går inn, gjør mitt, vasker hender og går ut. Som nevnt tidligere i tråden så tar det ikke mer enn minutter. Men, det har skjedd at jeg har vært oppslukt av noe godt lesestoff og når da naturen kaller så tar jeg med meg det jeg leser og blir fort sittende i 20min. Selve "jobben" tar fortsatt bare noen minutter Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg digger å lese Se og Hør på skåla. Det er underholdning det! Pappa har forresten en bok som heter "do-boka", der det står masse (u)nyttige ting Lenke til kommentar
lilko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg digger å lese Se og Hør på skåla. Det er underholdning det! Pappa har forresten en bok som heter "do-boka", der det står masse (u)nyttige ting Fått noen ideer? Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Tenkt på at du kan lese så mye på do at du gror fast til do sete? Hva hvis jeg gav deg hele samlingen til en forfatter du likte? Ville du da sitte på do for å lese hele greien, hvis det var kravet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Pleier alltid å lese noe på do. Uansett hva. jeg MÅ! Pleier å gå i shampooetiketter, såpeflasker, dorullplastiken (den Serla med tekst på), og sånne ting leser gjerne ingrediensene på deodoranter osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå