marius90 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, har et Thermaltake Soprano DX kabinett jeg benytter, men har et problem. Kjøpte meg nettop et ekstra skjermkort for å kjøre sli, men fant ut at det rett og slett ikke passer i kabinettet. Selv bare med 1 kort så er det jo veldig trangt å komme te, så viste at jeg ikke kom til å få plass med den "husingen" til harddiskene, men fant idag ut at det ikke passer selv om jeg tar ut den engang. For da er festene til "huset" i veien. så er det noen her på forumet som faktisk har klart å finne på en eller annen smart løsning for å benytte seg av SLI mens man har dette kabinettet? Har veldig lite lyst til å begynne å skjære i kabinettet, men ser nesten ut til at det er eneste utvei. Så tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 har et kabinett i tilsvarende størrelse. hos meg så kolliderte hdd bed gtx280'ene den enne hdd plasserte jeg helt i bånn av kabinettet med dobbelsidig tape for å holde den på plass, raptoren og den andre hdd plasserte jeg i dvd-rom bayen som ligger over hdd bayen. detter funker fint for meg ihvertfall. var sikker på at den hadde plass til disse kortene jeg, har sett folk med tilsavrende kort i antec 900 som er littegrane mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå