ntec Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg ønkser å modifisere googlesøkesiden som man inkluderer til sin egen side. Søkedelen blir inkludert gjennom <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> Hvordan kan jeg endre innholdet ved å bruke javascript? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg har ikke kjennskap til akkurat det du beskriver her, men om dette blir lagt til på siden din kan du hente ut objektet som fylles med innhold og kjøre en string.replace(/det du vil endre/g,"det du vil endre til"); Feks: <div id="herKommerTing"> .. bla <b>bla</b> bla .. </div> <script> var cont = document.getElementById('herKommerTing'); var temp = cont.innerHTML.replace(/bla/g, 'hurra'); cont.innerHTML = temp; </script> Da skal du ende opp med: <div id=herKommerGreiene> .. hurra <b>hurra</b> hurra .. </div> Edit: Forøvrig er overskriften din veeeldig missledende. Det virker som du vil endre tingene i selve scriptet, ikke det som blir lagt til. Om du vil endre noe i selve scriptet må du laste det ned og skrive det om, pass i så fall på at du respekterer eventuelle brukeravtaler. Endret 17. november 2008 av cbastus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå