Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler meg Så ensom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest dette så føler jeg meg veldig heldig!

Jeg er kanskje litt som trådstarter, en slags outsider. Er alltid meg selv, og driter generelt i hva andre mener om meg. Men i motsetning til trådstarter har jeg masse venner og en del veldig gode venner av begge kjønn. Og jeg kan være jævlig drøy i min oppførsel og på ting jeg sier.

Men jeg er litt sånn, gir faen type. På godt og vondt. Men gr meg ikke om det er viktig for meg.

Lenke til kommentar

Dette er egentlig noe bare du kan gjøre noe med, vi kan komme med tips selfølgelig men hvis du vil komme deg ut av den situasjonen du er i idag, så må du ta fatt på de oppgaver som er. Eneste tipset jeg har, er det samme som alle de andre her; kom deg ut, heng med kompiser, få nye kompiser, reis bort litt. Nesten alt hjelper! :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest piters

Akkurat nå føler jeg meg så jævla ensom! Jeg har vært det det siste tre årene. Eller så lenge jeg husker meg selv. Jeg føler at det er ingen som forstår meg. Jeg har en beste venn men han begynte å henge med jævla narkisser og er blitt en jævla overlegen hore. Jeg elsker ham fortsatt som venn fordi han er den eneste jeg har. Men faen så vanskelig det er å finne noen som forstår deg. Det er ei jente som går i parellelle klassen og jeg er forelska i henne. Problemet er at jeg ikke tør å snakke med henne. Mine følelser svikter meg stadig. Jeg er så jævla falsk. Så mange tanker som foregår i huet mitt akkurat nå! Jeg prøvde å kontakte folk som meg på youtube men ingen gidder å svare! Hadde jeg vært dere så hadde jeg trodd at jeg er en jævla taper og raring. Men saken er at jeg tenkte veldig mye i det siste (timen). Jeg føler meg så jævla utestengt i klassen men jeg prøver å få kontakt med folka. Men jeg når ikke helt opp til dem. Kanskje fordi jeg er for moden for dem? Jeg føler at jeg må tilpasse meg til folk konstant! Hva faen er det? Jeg vil være meg selv. Men hvergang jeg er meg selv så føler jeg meg enda ensom! Klassen min er helt normal (det tror de) men de er barn som lever bekymringsløs liv. Jeg er så ensom! Skulle øsnke det var noen som forstå meg...jeg prøver å finne slike mennesker, så langt har det gått dårlig. Kanskje på denne siden finner jeg meg selv? Foreldrene mine forstår meg ikke!

Lenke til kommentar
Gjest piters

Hei

Jeg tror at jeg forstår hva du mener. Jeg sitter her alene og drikker øl. Jeg har nettopp skilt fra min kone. Ikke gi opp! Det er så mange i hele verden som er like som deg. Vil du ha kontakt, skriv på grimur6"gmail.com.

Ha det og lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...