Gå til innhold

Mange prosesser på en gang!

shumshum

Anbefalte innlegg

Jeg har en splitter ny Acer Aspire 5920G Vista

Kjøpte den for 2 dager siden

Den er ikke treg og jeg har Panda antivirus program

Men det som er litt rart er at når jeg starter den opp så kjører den rundt 100 prosesser samtidig! er dette vanlig? jeg er ikke flink på data o gjeg tør ikke gjøre noe, hva kan jeg gjøre for at det ikke skal være så mange? please hjelp meg!

Endret av shumshum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MEN.... Noen sier det er bra å ha mange prosesser fordi da går den fortere i oppstarten og sånn... den gamle pcen min hadde på 60 , og den var kjempe treg!

Jeg tror jeg bare lar den være sånn, siden den er jo helt ny og det skulle ikke være noe problem, det er ikke vanlig at man skal gjøre sånt for folk som kjøper ny pc og ikke har peiling på hva prosesser er, så jeg tror ikke det skader at det kjører så mange på en ny pc!

Lenke til kommentar

Det er hårreisende men sant. slike fabrikk PCer som jeg kaller det, eller ferdig fabrikerte PCer som fra Acer - HP - Packardbell, etc, etc. kommer i de fleste tilfeller med en hel haug av det jeg kaller ren søppelprogramvare. Dette er som 90 dagers prøveversjon av en 3år gammel versjon av Norton antivirus, rekke spill du aldri ville hatt om det så smalt, nedstrippet og utdatert versjon av MS word, en totalt utdatert versjon av PowerDVD, og et dusin eller to andre programmer du absolutt ikke har anelse hva er. Ofte blir disse programmene installert sammen med windows om man vil eller ikke.

Heldigvis er det flere som er lei av dette, og blandt dem noen som kan programering og har laget programmer som PC decrapifier, vlite og nLite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...