Marquiz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hei! Har hatt en pc i litt over 4 år nå, som jeg er ekstremt fornøyd med. Bytta ut litt ting her og der for å " keep it up to date" og skiftet vel skjermkort for litt over 8 måneder siden. Men for 3 dager siden prøvde jeg å skru den på. Pcen skrudde seg på helt normalt alle vifter lys o.l slo seg på, maskinen begynte å dure, men INGEN kontakt med skjerm eller mus og tastatur. skjerm,tastatur og mus fikk altså ingen kontakt med pcen. Jeg la også merke til at vifta på skjermkortet gikk noe uvanlig raskt. Selvfølgelig brukte jeg LANG tid med å få den til å starte igjen , og klarte det til slutt av en grunn jeg ikke vet om. Jeg hadde da tatt ut og inn ignen skjermkortet, og etter det hadde det funket. Rett før jeg skrev inn dette inlegget brukte jeg over 2 timer på å prøve og få start på den igjen. Igjen fikk jeg det til til slutt, men aner ikke hvorfor. Jeg trenger desperat hjelp. Takker på forhånd for alle svar! Endret 7. november 2008 av Marquiz Lenke til kommentar
TkNatzy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, kan det være for dårlig strømforsyning? Den blir dårligere over tid. Mister vel ca 10% av effekten sin på 1 år, og 20% når den står på 24/7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå