FrihetensRegn Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har tenkt å kjøpe et eller fler produkt fra www.idmusikk.no, men vet ikke om den er trygg, har aldri hørt om den før... Fant svært få andre treff om den på nettet. Endret 7. november 2008 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror du trygt kan handle på denne siden, får jo opp en del søk på google. Den ligger jo i Norge så det skal være lett å ta kontakt hvis noe går galt. Men det virker som en seriøs butikk og det er nok ikke noe tull... Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Selve butikken ligger i Kristiansand, og har vært der i over 30 år. Jeg har bare hørt gode ting om dem, og fikk god hjelp når jeg kjøpte et Technics-keyboard en gang i tiden. Nettbutikken har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ok. Tar sjansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå