1915 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fikk slengt en hp compaq m2000 på bordet idag. han ba meg fikse litt på den en komnpis av meg. den var så treig. er jo bare 384 mb ram på den så den var litt treig. er windows xp home på den 32 bit sp2 pcn er noen år gammel 2-3 år gammel. jeg fant ut at det ikke er vits i å formatere den siden pcn ikke er nesten brukt på nettet. og det er jo ikke wlan på pcn. så jeg avinstallerte masse programmer og slikt og fikset og litt update og slik. men så når man har avinstallert programmer ligger det jo alltid en mappe med noen filer igjen i mappen programfiler. så jeg lurte på om det finnes en måte å få slettet disse mappene uten at jeg selv måtte sitte og slette hver mappe manuelt ? har btw kjørt ccleaner på pcn. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jeg tror nok at disse må du fjerne manuelt. selv bruker jeg YourUninstaller 2008 og RegSeeker, men må slette alle filer ( tomme )etterpå i programfiler. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå