Loftus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 I min Fujitsu_Siemens PC står det orginalt et Nvida GeForce FX5600 grafikkkort på AGP slot. Jeg har satt inn et kort i tillegg, ATI Radeon 9200 (PCI) for å ha fast oppkobling til prosjektor via DVI. ATI kortet vil ikke fungere sammen med Nvida kortet, jeg får bare feilmelding om at kortet ikke fungerer med denne Windows versjonen (XP). Begge kortene fungerer perfekt alene.Må jeg bruke to like kort, eller er det noe en kan gjøre for å få disse til å fungere sammen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ATI og Nvidia fungerer ikke sammen, du har feilet! Så du må velge Nvidia eller ATI + en ting til, siden GeForce FX5600 allerede står allerede inni der regner jeg med at hovedkortet ikke støtter PCI siden FX5600 er AGP. Lenke til kommentar
Loftus Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 ATI og Nvidia fungerer ikke sammen, du har feilet!Så du må velge Nvidia eller ATI + en ting til, siden GeForce FX5600 allerede står allerede inni der regner jeg med at hovedkortet ikke støtter PCI siden FX5600 er AGP. ATI kortet var et jeg hadde liggende og ville prøve. Hovedkortet støtter PCI, og når ATI kortet står alene (napper ut Nvida kortet fra AGP porten), virker det fint. Må sikkert kjøpe et nytt kort. Har du forslag til et kort med to DVI utganger? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det blir gjerne driverkrøll når du skal ha både ATI og nvidia kort i samme maskin samtidig. Det beste forslaget jeg finner til AGP/PCI er vel dette (Ganske dyrt i forhold til hva det yter, men det blir desverre slik når du ikke har PCI-e x16 / (2.0)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå