Ollie2 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Var innom min lokale elkjøp-forhandler i dag for å se hva de hadde å tilby av bærbare pc'er. Den jeg fikk anbefalt var en Toshiba (L300 eller A300, husker ikke helt) med følgende specs: AMD Turion X2 (2ghz) 3GB RAM (667MHz) 2x ATI Radeon 3470HD i Crossfire (256MB) 250GB HDD Pluss litt til. Lurer bare på om noen har erfaringer med denne typen pc, eventuelt om spesifikasjonene er verd det? Prisen jeg ble tilbudt var på 6495. Bruksområdet er skolebruk og den daglige surfing, pluss jeg vil kunne kjøre noen av høstens spill (CoD, Fallout osv.) på noenlunde greie innstillinger. Endret 7. november 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Høres ikke akkurat bærbar, men slepbar ut. Sikker på at det var Crossfire? Kan ikke du finne maskinen og lenke til den? Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Høres ikke akkurat bærbar, men slepbar ut. Sikker på at det var Crossfire? Kan ikke du finne maskinen og lenke til den? Hva skal du bruke den til? Var kanskje ikke akkurat de kortene, men mer ala denne Skal som sagt brukes til det daglige, altså surfing, videoavspilling etc. i tillegg ønsker jeg en som kan kjøre denne høstens spillutslipp på relativt greie innstillinger. Vekt som ble oppgitt var på 2,75 kg Endret 7. november 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 HD3470 i Crossfire? Det kan da umulig stemme. HD3470 er et budsjettkort og ikke egnet til spilling, det ville derfor vært idiotisk å sette det opp i Crussfire. Ellers blir det litt feil å sammenligne PC-er, spesielt bærbare, bare etter CPU, RAM, HDD og skjermkort. Ting som størrelse, vekt, byggekvalitet, kvalitet og oppløsning på skjerm, tastatur og utseende er også viktig. Bundlet software kan også være viktig for noen. Men for å svare på spørsmålet ditt, uansett om det er et eller to skjermkort, er specsene helt ok til prisen. Du vil nok ikke kunne spille høstens spill på den i god oppløsning/høye detaljer. For det trenger du bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jaja, skjermkort på bærbare virker uansett som en eneste stor jungel for meg Et annet alternativ var en acer 5930G, men den modellen som jeg hadde lyst på, var gått ut hos den lokale Elprice-butikken, som er den eneste som fører de her omkring. Men som sagt, jeg driter i Ultra-high grafikk. Jeg krever egentlig bare å kunne kjøre mine ønskespill denne høsten (CoD-WaW, L4D, RA3, FO3 og FM09, skjønte alle forkortelsene? ) på helst middels god grafikk. Endret 7. november 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ville ikke sagt et godt kjøp.. Se heller på denne : http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaqb0x636 Et godt kjøp til en rimilig pris Edit: Den vil kjøre spillene du snakket om i high Den har også Blu-Ray, med bra skjermkort og lyd ! Endret 7. november 2008 av Steamed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå