AndyAndy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg lurer på om det er noen her på forumet som har noen gode råd og tips om hvordan jeg skal klare å overtale/ lure mine foreldre til å la meg kjøpe d90? Ingen av dem er særlig foto hekta og bare nikker å sier mhm når jeg prøver å prate med dem om det Trenger noen gode tips!! Alle tips mottas med stor takk MVH Andreas Endret 2. desember 2008 av AndyAndy Lenke til kommentar
gwh Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva med å slave 3 måneder på nærmest MCDo/Rimi/whatever, og satse på at du får tilbehør i form av objektiver/flash o.l senere. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kanskje du kan finne noen tips i denne tråden her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335337 Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg lo som f***.... Det beste du kan gjøre er å fortelle om din passion, fortell den som om den er din livs forelskelse, du trenger ikke å si at det ene har så mange megapixler og det andre har enda flere. Fortall hva som gjør at du trenger D90, og hvorfor de vil sette pris på det. De må rett og slett prøve det selv. Far min sa jeg satt mye ved pc'n, men nå som han har fått pc selv... Du skjønner tegninga. Hva med å fortelle mor i huset at bilder tatt med D90 vil være som en ny verden. Og far at han kan få lov til å ta med kamera når han skal ta bilder av biler og båter... ^_^ Kanskje du skal ta en Rema 1000, det enkle er ofte det beste, har du pengene kjøper du det bare, det er lettere å få tilgivelse enn tilattelse. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 takk, takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå