Ghost Tulsa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei Er det nokon som har gode tips til videoredigeringsprogram? Kunne tenkt meg å prøve ut litt. Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ghost Tulsa skrev: Hei Er det nokon som har gode tips til videoredigeringsprogram? Kunne tenkt meg å prøve ut litt. Windows Moviemaker, Vegas, Adobe after effects, Adobe Premiere Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Adobe After Effects er vel ikke noe redigeringsprogram? Andre alternativer er Ulead VideoStudio og EditStudio 6 fra Mediachance. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg endte opp på PowerDirector 7 for noen måneder siden. Det var billig: 60$ Intuitivt brukergrensesnitt (var vant med Pinnacle fra tidligere) Mer enn nok funksjoner; bl.a. import fra mange videokilder, 6 pip spor (med ok animasjonsmuligheter), gode teksting og tekstanimasjonsmuligheter, cliptansitions, bildeeffekter, bildeforbedringsfunksjoner (stabilisering, forgeforbedring), output til mange forskjellige filformater, god DVD-menyeditor, community med tusenvis av dvd-menymaler og andre effekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå