HunterExtreeme Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 YK...emnet ditt "Å NEI! Hjelp!!" ble kverket av en ivrig moderator. Jeg oppretter derfor en ny her, med korrekt betegnelse. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Sikkert bra. Men særlig informativt var det ikke. Lenke til kommentar
HunterExtreeme Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hva mener du med at det ikke var særlig informativt? Tenker du her på temaet "imminent disk failure" ? Om det er det du mener, så er det en svært bra betegnelse, da det er ei feilmelding på diskproblemer, som kun er relatert til en disk som er på randen til fullstendig kræsch. Men det er jo klart, du har full rett til egene meninger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis du våkner utpå dagen, så oppdager du kanskje at de fleste poster her har både emnefelt og et visst innhold av betydning. :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 ja jeg er ivrig fordi vi strammer opp på slike ting...nå er det et bra emne men jeg savner noe innhold i posten. hva er problemet....en disk som snart krasjer? Lenke til kommentar
HunterExtreeme Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 OK. er enig i at det mangler mer info her. Men som det fremgår av teksten så er det et emne som ble stengt, da det inneholdt feil overskrivt. Jeg opprettet da nytt slik at tråden kunne fortsette, men da med korrekt betegnelse. Jeg er fullstendig enig i at det opprinnelige emnet var missvisende. Men slik jeg ser det er det ingen som døde av den grunn. Men jeg forstår stå her på forumet. -Så YK, om du ser dette, send meg en pm med din mail adresse om du ønsker, så skal jeg forklare deg hvordan dette gjøres, samt sende deg software som jeg har på universitetet som vil kunne gjøre jobben...såfremst du selv ønsker det. OK..........nå kan dere kverke tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå