Funkmasterfleksnes Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hei! hadde aldri mulighet til å spille online da Xbox "1" var den eneste fordi Xboxen står i motsatt side av huset og ikke har støtte for Wlan. Nå som jeg har laptop kom jeg til å tenke på om det fortsatt var mulig og spille live med en "gammel" xbox selvom spillene er ute av produksjon? eller forsvant også tjenesten med spillene.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er kanskje noen spill som det fortsatt virker på, men tviler på at det er noen som spiller det. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 en ting jeg har erfart er at det nesten alltid er noen som spiller ting.. selv om det er gamle spill som på en merkelig måte klarte og komme seg online er det noen som spiller det.. tenker jo ikke på små titler ingen har hørt om.. men senere store titler som Forza motorstport og halo 2 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 bump Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvorfor bumper du når du har fått svar? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 føler ikke att det "kanskje vil være noen spill" er helt godt nok svar.. kanskje jeg bør spørre grundigere.. noen her som spiller det? hvordan? betaling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå