dr_k Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei alle sammen. Har akkuratt kjøpe en Swiftech MCP655, men lurer på om jeg ternger vanntank til denne. Hvis ikke, hvordan får jeg vann inn i systemet og luft ut? dr_k Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nja... Istedenfor tank kan du bruke en T-fitting og en fillport. Sørg for at fillporten er plassert høyt oppe. Det er desidert raskest å få ut luften med tank kontra fillport (iflg mine egne erfaringer). Har selv en Swiftech MCRES-MICRO (tror det er rev 2, usikker) og er veldig fornøyd. Slik kan bl.a. en fillport-løsning se ut: (random google treff) Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ville ha valgt uansett.. Evt ved en shuttle kan man gå for fillport. Hvis ikke så hold deg unna det. Gå for en tank hvor både inn og ut er lavere enn fylleholdet og pumpen plasseres på samme høyde eller under tanken. Da går det absolutt lettest å fylle og bleede loopen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Med en T-fitting bruker du veldig lang tid for å få ut alle boblene så jeg ville anbefalt vanntank. Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 takk for alle svar. lurer på om jeg går for tank... Noen å anbefalt? dr_k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå