slater_x Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei! nylig flyttet til Haugesund, og kjenner ingen bortsett fra folk på jobben, men det er stortsett eldre karer. lurte på om dere visste om noen bra uteplasser i Haugesund hvor jeg som er 18 kunne dratt med tanke på muligheter for å bli kjent med folk på min alder? Helst med lite slåssing hvis det er mulig:p Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei! nylig flyttet til Haugesund, og kjenner ingen bortsett fra folk på jobben, men det er stortsett eldre karer. lurte på om dere visste om noen bra uteplasser i Haugesund hvor jeg som er 18 kunne dratt med tanke på muligheter for å bli kjent med folk på min alder? Helst med lite slåssing hvis det er mulig:p Tror nok ikke det er noe problem å finne slåssing i Haugesund... Lenke til kommentar
slater_x Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 mente et sted med lite/ingen slåssing hvis det er mulig. hehe, ikke gira på det Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 mente et sted med lite/ingen slåssing hvis det er mulig. hehe, ikke gira på det Sorry leste feil, trodde det stod: et sted med litt slåssing. :!: Lenke til kommentar
slater_x Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 hehe, no worries. ingen som veit om bra utesteder?? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bestastuå skal være en ganske kjekk plass sies det. Både yngre og eldre som er der. ellers så har du jo Mackjelleren, zebra/flytten, sir tobby litt sær plass ette min meining. De fleste plassener er ganske kjekke. er ikke mye slossing inne på dem. men holder du deg vekke fra de i haraldsgaten så klarer du og holde deg vekke fra bråk ganske lenge Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Anbefaler egentlig uteplassane langs Smedasundet. Sam Son og MM er to rolige plasser. Zebra er typisk disco nattklubb med yngre folk, høgt lydnivå. Flytten er ein nattklubb med rock, medium lydnivå. Mackkjelleren, brun pub. Ellers så er Stødden ein billig plass med studenter, men litt shabby. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Flytten og Zebra er de mest vanlige for 18 åringer i Haugesund. Men du kan altids ta deg en tur innom Lord Nelson Endret 10. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå