andre3028 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, kan noen forklare meg kordan eg sitter passord på nettverket mitt? har vanlig bkk router, så har eg kobla en router som gir meg trådløs internett til den. Hadde vore grett å hatt passord på det så ingen andre kobler seg på det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) logg deg på den trådløse ruteren. eks, 192.168.0.1 i nettleseren. Varierer fra ruter til ruter. Gå til WLAN/Wireless Se etter en instilling som heter WEP eller security. Så fyller du inn i de tomme feltene. Om du vil ha en presis og utfyllende steg for steg forklaring, trenger jeg å vite eksakt modell og type ruter. Endret 7. november 2008 av Hille Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 hm, tasta inn ip'en i nettleseren og kom innpå noe jensen scandinavia. Så kommer dette opp på denne siden Setup Wizard The setup wizard will allow you to configure your DSL/Cable Router for use with a DSL or Cable modem. Follow the wizard through each step to set up the DSL/Cable Router. Advanced Setup The DSL/Cable Router supports advanced functions like hacker attack detection, special application access, a virtual DMZ host, virtual servers, client filtering, and VPN pass-through. Highly recommend you to keep the default settings. så når eg trykker på en av de så kommer det opp sånn brukernavn og passord , så eg tok admin 1234 så kom eg innpå der..står at det går ann å bytte passord der men når eg trykker aply skjer det ingenting :S Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Hvilke Jensen ruter er det du har ? Mvh. Tor Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 det står Jensen scandinavia wireless high speed router 2. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 nå har det klikka helt for nettet, gikk innpå sånn WEP og tok et passord på der, så kom det opp sånn at det er passord på det men når eg kobler meg til skjer det ingenting, kommer ikke innpå nettet. Har restarta routeren nå men nå dukker den ikke opp lengre på trådløse nettverkskoblinger. :S Gjorde det samme tidligere idag og da etter at jeg restarta routeren og kobla meg til nettet datt eg ut hvert 5 minutt ca, så stod det alltid at eg ikke var tilkoblet selv om eg fikk nett. Trenger hjelp fort, takker for alle forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå