Gå til innhold

Panel for ignorering ol. for "Diskuter artikler og videoer". Mye florering.

Anbefalte innlegg

Må egentlig si jeg begynner å bli litt frustrert over alle disse "Diskuter artikler og videoer" postene som florerer rundt i forumet. Ikke nok med det at når jeg går på "Ubesvarte tråder", så er det fult med sånne tråder. Syntes igrunn nærmest 90% av disse er ubrukelig og av null interesse.

Bare det med at emnetittelen ikke engang reflekterer og beskriver selve topicen gjør meg litt arg, for vi alle andre må jo følge punkt og prikke. Samt det med at selve tråden kun inneholder èn linje med tekst, også link til en side. Hva er poenget?

Jeg føyer iallefall dette opp i lyset, i all håp om forståelse, at hva med det kunne kommet en liste over innlegg man kunne ignorere? For vil ikke tro det er noen her inne på forumet som syntes rett og slett alle emnene er interessante, spesielt ikke fra 50 forskjellige typer fora.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo ikke trykke på de innleggene, men skal være enig at det er mye snåle poster, og ikke minst like mange rare titler. Men om f.eks noen spør da:"er dette proteinpulveret bra" og en link, så skjønner jeg egentlig ikke hvor mye mer de egnetlig skal skrive i topic, er ikke no vits i å skrive masse offtopic, bare for å få flere enn 1 linje

edit: glemte ett ord :)

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Bare det med at emnetittelen ikke engang reflekterer og beskriver selve topicen gjør meg litt arg, for vi alle andre må jo følge punkt og prikke. Samt det med at selve tråden kun inneholder èn linje med tekst, også link til en side. Hva er poenget?

De trådene blir automatisk opprettet samtidig som artikkelen blir publisert og gjør det mulig å diskutere både artikkelen og det den handler om. Ved hjelp av overskrift og en linje vet man hva artikkelen handler om. Derfor er det ikke noe poeng i å utdype.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...