Grobo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 last ned programmet "putty" og ta telenet med port 23. Og prøv igjen Programmet finner du ved å søke på Google.! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ahh nåkom jeg inn Men jeg snakket med en kis om at man må åpne noen spesielle porter for å kunne sende filer via IRC og MSN...? Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis ikke det er Username: admin Password:noway Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ja man må åpne noen spesielle porter. Men jeg vet ikke hvilke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ingen som kan svare? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ingen som kan svare? Du trenger ikke gjøre noe for å sende filer via MSN. Du har allerede nyeste firmware. Hvis ikke: gå på inn på endring.nextgentel.no og logg deg inn. Da skjer alt automatisk Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Men når jeg skal åpne porter på routeren...må jeg ikke åpne noen spesielle...?eller skal jeg følge det som står på denne websiden? http://www.relativt.net/faq.php?id=42 Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva er porten til å sende filer i Mirc??Noen som vet det? det må du stille inn selv i dcc settings. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 For å sende filer på MSN må du (eller det måtte jeg...) åpne port 6891 tcp. (For battle.net 6112 tcp) [/de portene jeg kunne] Lenke til kommentar
Konge Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 yO - mIRC >file>options>dcc>options set start og stop port til 1024 feks ... log in på routeren og sett en virtual server setting til den porten 1024 til den lokale ip adresse som maksinene du skal bruke for fil transfer her . save log of enjoy .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå