hojohansen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Skal brenne image-fil på nero, dette går bra (ikke noe feil ved slutt) Men når jeg setter in cd'n jeg har brennt det på så finner jeg ikke noen filer på cd'n.. Hva er det som er galt? Endret 7. november 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vanskelig å si ut ifra det du forteller.Men den første tanken som popper inn i hue mitt er at du har satt på "simulering" og ikke brenning. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Men det står jo oppdrag utført (eller noe slik), ingen feil.. Og cd'n som jeg prøver å kjøre forteller at formatet ikke er kompatibelt med windows?? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Prøv dette brennerprogrammet (gratis og bra!): http://cdburnerxp.se/. Eller dette (også gratis og bra!): http://www.imgburn.com/ Vet ikke hva det ellers kan skyldes. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men det står jo oppdrag utført (eller noe slik), ingen feil.. Og cd'n som jeg prøver å kjøre forteller at formatet ikke er kompatibelt med windows?? Det vil uansett stå "brenning vellykket" ved en simulering også. Men prøv et at programmene du har fått tips om i tråden for å se om de er bedre. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Men det står jo oppdrag utført (eller noe slik), ingen feil.. Og cd'n som jeg prøver å kjøre forteller at formatet ikke er kompatibelt med windows?? Det vil uansett stå "brenning vellykket" ved en simulering også. Men prøv et at programmene du har fått tips om i tråden for å se om de er bedre. Men da får jeg vel ikke opp "format ikke kompatibelt med windows" ? Eller kan det tyde på at cd'n er tom? Endret 8. november 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Slik.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Ingen hjelp? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er dette et imaGe av, og hva forventer du å finne på den ferdigbrente platen ? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har du prøvd noen av de to programmene jeg linket til tidligere i tråden? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Prøvde de i dag.. Da gikk det godt! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå