Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 faen helvete unnskyld språkbruken, men nå viste det seg at I Creative center så var det eget konverterings program som konverterte filene og jeg som har sitti i 4 timer og prøvd forskjellige typer ahh det enkleste er ofte det beste Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 ahh endelig nå fikk jeg den første filmen på spilleren for en tid det tok Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Glad det løste seg da Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha, jaja slik er det. Bra det løste seg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 ahh, men da er vel denne tråden ferdig jeg har funnet ut alt jeg trengte og finne ut. Og jeg håper at noen andre finner ut hva de skal gjøre litt kjappere en meg men sier takk for al hejlpen kakesjef og vEGINHO. liten skjerm og se på da men same shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå