Nopros Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hei, jeg har nylig anskaffet meg en creative Zen Mozaic. problemet er at jeg ikke får spilt av filmer på den, vat heller ikke hvilket filformat den støtter noen som kan hjelpe meg her?? hvilket program er lurt og bruke og hvilke filer støtter den. mvh |nopros| Beklager post i feil forum Endret 7. november 2008 av Nopros Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, jeg har nylig anskaffet meg en creative Zen Mozaic. problemet er at jeg ikke får spilt av filmer på den, vat heller ikke hvilket filformat den støtter noen som kan hjelpe meg her?? hvilket program er lurt og bruke og hvilke filer støtter den. mvh |nopros| Beklager post i feil forum Hei. Selv kan jeg ingenting om Zen Mozaic. Men hvordan filformat er det du bruker, som ikke virker da? Hei, jeg har nylig anskaffet meg en creative Zen Mozaic. problemet er at jeg ikke får spilt av filmer på den, vat heller ikke hvilket filformat den støtter noen som kan hjelpe meg her?? hvilket program er lurt og bruke og hvilke filer støtter den. mvh |nopros| Beklager post i feil forum Hei. Selv kan jeg ingenting om Zen Mozaic. Men hvordan filformat er det du bruker, som ikke virker da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 avi. og vp7 Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 avi. og vp7 Ok. Last ned 'Prism Video Converter'. Selv bruker jeg det til å skifte filformat på videoklipp osv Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 takke:D da er bare spørsmålet hva jeg skal gjøre dem om til Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 takke:D da er bare spørsmålet hva jeg skal gjøre dem om til Prøv å konverter til wmv! Windows Media player format Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) avi. og vp7 creative Zen Mozaic støtter da .AVI (M-JPEG) Endret 7. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 avi. og vp7 creative Zen Mozaic støtter da .AVI (M-JPEG) hmmm Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Les testen fra Amobil. Står at den støtter MJPEG og det er jo såvidt jeg vet hvertfall en form for .AVI. Endret 7. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 hmm ja men når jeg la det inn på Prism video converter sto det at fila het : MPEG-4 og ikke .avi som jeg trodde først sry ass folkens, men jeg er helt grønn på det faget her Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja ok da så, da tar du jo bare å konverterer den til .AVI fra MPEG-4 da og ser om det fungerer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ja ok da så, da tar du jo bare å konverterer den til .AVI fra MPEG-4 da og ser om det fungerer. Takk for all hjelpen folkens Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er bare å prøve deg fram, er veldig mange formater du kan skifte til i prism Lykke til Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Det er bare å prøve deg fram, er veldig mange formater du kan skifte til i prism Lykke til Merka det driver og konverterer kill bill nå så får vi se om jeg får den inn på spilleren etterpå Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 funka ikke og Sende fila til spilleren når den var i avi. format prøver meg litt kommer flere tilbakemeldinger etter hvert Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 ahh funka ikke med avi. filer på spilleren :@ hva er det jeg gjør galt prøver meg litt frem med andre filformater jeg Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ahh funka ikke med avi. filer på spilleren :@ hva er det jeg gjør galt prøver meg litt frem med andre filformater jeg Prøv å skift til 3gp eller mp4! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 ahh funka ikke med avi. filer på spilleren :@ hva er det jeg gjør galt prøver meg litt frem med andre filformater jeg Prøv å skift til 3gp eller mp4! funka ikke med 3gp oppgitt Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg leste at "All videos must be transcoded with the bundled Creative Centrale software before they can be played on the Mozaic". Jeg vet ikke hva dette creative central programmet er, men det er kanskje noe som følgte med da du kjøpte den? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ja det følgte med en cd jeg instalerte programmet og sånn men siden har jeg overført musikk og bilder via den vanlig windows freia skal prøve det du sa takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå