Sovesofa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Heisann.. Lurte litt på om jeg skal kjøpe ett sånt ipod overarmsbånd, som jeg kan bruke når jeg trener. Men merker dere veldig at dere har den klumpen på armen? synts de ser stramme og ukombertable ut, å stå å curle med sånt bånd ser ihvertfall ubehagelig ut men har ikke prøvd så har ikke peil, Så litt på det her fra elkjop, kan forøvrig nevne at jeg har Ipod Nano, ikke den lille kvadrart formede, men den litt høyere og tynnere utgaven. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har det båndet fra nike. Funker helt greit til trening, men dersom du er veldig svær i bicepsen så kan det sikkert bli ubehagelig når du curler. Selv syns jeg det største problemet er litt vanskelig med kontroll av musikken mens man trener. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) kontroll av musikken? mener du å skifte sanger og sånt? skjønner at det er litt knotete siden den henger på armen men er jo bare å lage en egen liste, og høre helt ut, tok bare curl som ett eks trener faktisk ganske få isolasjonsøvelser da jeg mener at baseøveler er veien man burde gå edit: har sett på det båndet fra nike også, snakker om de du fester på skoene? Synts faktisk det så litt mer kvalitetsmessig bedre ut Endret 7. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Eh, nei. mener dette. Det er behagelig nok, og hvis du ikke har noe problem med å sette på musikken for så å la den gå ut økta, så er det helt genialt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 hmm, det der har jeg ikke sett før, noe ala denne her jeg tenkte på nike men den du har så ikke så dum ut, hvor er den å få tak i? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vil også anbefale den fra Nike! Elastisk og med borrelås så den kan justeres, og den kan vaskes. Anbefaler også Nike+ Ipod sports kit. Kjøpte mitt på Apple store. http://www.apple.com/no/ipod/nike/ Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er ganske overpriset. Jeg ville kjøpt denne først og sjekket om den funka fint for meg. Ser grei ut. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3126 Prisen er inkludert frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå