dan83 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hei vell,jeg vet at jeg har posta en del kneler bilder, men poenget mitt er jo å prøve å forbedre meg, så derfor poster jeg nye for å høre om dere syntes det er noe forbedring Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vil du ha hjelp til forbedringer bør du prøve å hjelpe andre også... Mer miljø og legg fokusplanet på øya... Man skal se fasettene... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Enig med Olsen. Bakgrunnen ble alt for monoton mtp. avstanden. Fokuset var litt ubestemmelig. Føttene? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Enig med Olsen. Bakgrunnen ble alt for monoton mtp. avstanden. Fokuset var litt ubestemmelig. Føttene? takk for tilbakemeldingene=) Faller kanskje dette mer i smak? PS vet at dette kanskje bryter litt i mot retnings reglene, siden jeg poster flere bilder Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 obs, ble visst lagt ved to bilder...beklager!!! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ble litt for mørke... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det bare jeg som ikke er helt fan av blitslys midt i øyet? Lenke til kommentar
Street_junkie Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvilket lys bruker du her? Noe er veldig galt her enten med innstillingene på kamera, eller på evtuelt blits. Enig? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror du nærmer deg begrensingene i utstyret ditt nå; så det er bra at du vurderer å gå over til dSLR. Av de to første, så likte jeg vinkelen på nr.2 men på nr.1 så er du nærmere. Nr. 2 blir nkneleren i det minste laget. Jeg synes ikke nr. 3 er for mørkt; men det er vel en smaksak. Tom PS. Jeg er enig med Mr. Olsen at vi vil sette pris på om du er med mer å kommenterer andres bilder (ikke nødvendigvis mine). Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Jeg tror du nærmer deg begrensingene i utstyret ditt nå; så det er bra at du vurderer å gå over til dSLR. Av de to første, så likte jeg vinkelen på nr.2 men på nr.1 så er du nærmere. Nr. 2 blir nkneleren i det minste laget. Jeg synes ikke nr. 3 er for mørkt; men det er vel en smaksak. Tom PS. Jeg er enig med Mr. Olsen at vi vil sette pris på om du er med mer å kommenterer andres bilder (ikke nødvendigvis mine). skjønner, skal prøve å bli litt flinkere til å kommentere andres bilder også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå