k1ngkong Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei! Jeg sliter med fps'en i counter-strike pga. dårlig cpu(har x2 3800+, men cs kjører kun på en kjerne), så jeg prøvde å sette prioriteten på høyere enn normalt, og da funket alt helt fint, men når jeg reeboter pcen så går prioriteten ned på normal igjen. Hvordan kan jeg få den til å stå der permanent? takk! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det kan du nok ikke tenker jeg, men det fantes noe program som kunne gjøre det for deg. Tror det var den som endret prioriteten til max på det programmet som er oppe. Du kan også installere AMD's Dual Core Optimizer som skal hjelpe ytelsen i spill. Den første linken kan du vurdere, mens den andre så burde du installere om du ikke har den fra før av. Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Det kan du nok ikke tenker jeg, men det fantes noe program som kunne gjøre det for deg. Tror det var den som endret prioriteten til max på det programmet som er oppe. Du kan også installere AMD's Dual Core Optimizer som skal hjelpe ytelsen i spill. Den første linken kan du vurdere, mens den andre så burde du installere om du ikke har den fra før av. Tusen takk! Har dual core optimizer. Spillet går mye mer flytende nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå