RamGuy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tok nylig steget fra CRT over til LCD, jeg har ventet en god stund av flere årsaker, det første var økonomien som ikke helt har strukket til tidligere, og det andre var det faktum at jeg hadde en veldig god Sony GDM-F520 20" CRT-skjerm, og de fleste LCD-skjermen ender opp med dårligere fargekvalitet osv.. Og er det noe jeg ikke liker så er det å kjøpe noe nytt som faktisk er delvis dårligere enn det jeg alt har. Men så dukket HP LP2475W som da kjører et H-IPS panel, den har fått veldig positiv kritikk og lider ikke av så alt for høy input lagg så jeg tenkte at dette måtte være skjermen jeg hadde ventet på, gode farger, lav input lagg osv.. Og dette til en overkommelig pris! Og jeg har vært veldig fornøyd med skjermen til nå om vi ser bort ifra tåkete / uklare menyer på Xbox360 og det at Picture-in-picutre ikke støtter visning av to digitale kilder. Men i går så skrudde plutselig skjermen seg bare av? Jeg satt og skrev et innlegg her på forumet (nettleseren er på min Sony GDM-F520 skjerm, da jeg kjører Dual-View med LCD-skjermen til venstre hvor spill osv kjører, og Sony skjermen til høyre hvor jeg stort sett bare kjører Firefox) Jeg satt altså bare å snakket i telefonen da skjermen helt ut av det blå bare skrudde seg av? Først trodde jeg den bare ikke i strømsparingsmodus, selv om jeg syntes det var veldig rart ettersom den ikke skal gjøre det såpass fort, det går normalt endel minutter fra jeg sist rørte musa / tastaturet før den entrer dvale-modus og her snakket vi bare om noen få minutter? Jeg har forsøkt å bytte strømkabel, latt den være avskrudd over natten og alt mulig, men fremdeles vil den ikke på? Den er heller ikke noe "spare" modus eller noe slikt for power-lampen lyser ikke i det hele tatt? Hva kan ha skjedd? Det er trolig ikke noen kortslutting for da ville jeg vell merket det? Sett noen ginster, luktet svidd? En sikring ville fort ha røket? Skjermen er altså bare 1mnd gammel og knapt det engang? Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dersom det ikke er liv i den idet hele tatt, så har nok poweret i skjermen tatt harakiri, eller noe i den duren. Det er jo ikke store spenninger det er snakk om i disse powerene, så noen mangel på gnister og røyksky er vel ikke så overasskende. Ta å google skjermen og problemet, for å se om dette er noe som andre har opplevd, kan jo være en feil med dem... Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 ...Men i går så skrudde plutselig skjermen seg bare av? Kan jeg bare få spørre hvordan dette gikk? Fikk du byttet skjermen? Er du fortsatt like fornøyd med LP2475W? Jeg spør fordi jeg forsøker å bestemme meg for hvilken skjerm jeg skal kjøpe, og HP'en ser for meg mer og mer ut som en vinner (blant Dell UltraSharp 2408WFP, og Samsung SyncMaster 245T). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå