Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ok,velg den nyeste. jeg gjør så godt jeg kan for å hjelpe deg,men dersom noen andre har noen gode råd og vink så bare kom med det;) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 får fortsatt feilmelding på nest siste versjon og Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 spes. trenger du virklelig å flashe eller? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) ja, i håp om at eg har lågare temp då... men eg er faktisk komt under 50 grader etter eg tok av vifta, erstatta kjølepastaen, og satte ho på plass igjen Endret 7. november 2008 av alliha Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 grei temp det, men ikke verdt å risikere fucka hk pga 3-5c lavere temp, bytt heller grease eller heatsink. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 etter eg tok på nytt goop har eg aldri vore over 70 grader!! =D dont worry, be happy!! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå