Eirik94 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er det en grei temperatur på prosessoren når den er oppimot 50 grader ved spill? jeg har intel core 2 duo 3.0 Ghz. prosessoren er ikke overklokket. Takker for svar Eirik Endret 7. november 2008 av Eirik94 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det en grei temperatur på prosessoren når den er oppimot 50 grader ved spill? jeg har intel core 2 duo 3.0 Ghz. prosessoren er ikke overklokket. Takker for svar Eirik Ja det gjør ikkeno, jeg har også E8400. Trenger ikke bekymre deg før den går over 70 grader. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) min er aldri _under_ 50 grader. kan det ha noko med bios'en, eller kan eg bare prøve å re(sette på plass) vifta? edit: fant ut at versjon 1106 av bios hadde forbedra temperaturmåling, men eg er redd for å flashe, siden det skal lite til for å få dataen til å restarte seg sjølv pga. høg temp any idea's? Endret 7. november 2008 av alliha Lenke til kommentar
Eirik94 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Takk det var godt og høre, var litt beskymret Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 min er aldri _under_ 50 grader. kan det ha noko med bios'en, eller kan eg bare prøve å re(sette på plass) vifta? edit: fant ut at versjon 1106 av bios hadde forbedra temperaturmåling, men eg er redd for å flashe, siden det skal lite til for å få dataen til å restarte seg sjølv pga. høg temp any idea's? Hva er dine specs da? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 handlevogn frå prisguide.no Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 nForce til Intel er noe ræl og kranglete, godt mulig at dine problemer ligger i nordbrua istedet for andre komponenter. Men du flasher ikke via Windows men via EZ Flash i BIOS, samme som på mitt Striker 2 Formula (Som jeg som eier sier at det kun er søppel, for det er det.) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 kor stor er sjansen for at flashinga kan gå gale? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 forholdsvis liten (feil ved biosfil (forekommer sjeldent) eller strømbrudd er det som gir problemer vanligvis), ellers så har jo sånt som asus en backup disc som følger med hk som kan benyttes til å gjenopplive systemet dersom ulykken skulle være ute. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 men hvis eg ikkje finne disken, så kan eg bare gå på asus sine sider, laste ned, og brenne ut backup disk? så det er egentlig ikkje så veldig mykje som kan gå gale? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) nei egentlig veldig lite, jeg brukte usb minnepinne når jeg flasha og det funka fint. har du asus ez flash så anbefaler jeg å bruke det, lett som bare det. ikke bruk flash som gjøres over internett gjennom windows,der er det MANGE som har fått problemer. bios er alltid sikrest;) pass på hvilke hk du bruker, du kan ikke bruke asus bios i et msi hk for eksempel Endret 7. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 lasta ned ei .bin fil men når eg prøve å åpne ho med poweriso, får eg melding: "filformatet er ødelagt eller kan ikke åpnes" wut? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 åssen hk har du? den bios'en jeg fikk fra asus som er mitt hk så kom den som en zip fil som jeg extract'a til en bin fil som jeg la over på usb minnepinne. dersom det er noe feil med bin filen så må du IKKE bruke den til flashing, da kan det bli alvorlig krøll Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) dersom den første bios filen ikke fungerte må du bare slette den og laste ned på nytt,men somsagt så er det veldig sjeldent at det er noe feil med bios bin filene. kan bare tenke deg alle søksmålene mot asus dersom de lager og legger ut en bios fil som er ødelagt og ikke funker;) Endret 7. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 gjort det 3 gongar allerede.... 4 har det noko å sei at eg har vista 64-bits? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 dersom du ikke absolutt trenger å flashe bios så trenger du ikke det,men jeg går utifra at du må det pga ny cpu som kanskje ikke er støttet av bios som du har nå. laster du ned den zip'a versjonen, er filen zip'a? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us her du lasta ned fra? det var vista 64 ikkesant og intel 775 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) http://support.asus.com/download/download....e&type=BIOS akkurat det sama Endret 7. november 2008 av alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå