Gå til innhold

temperatur på prosessor ?

Eirik94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min er aldri _under_ 50 grader. kan det ha noko med bios'en, eller kan eg bare prøve å re(sette på plass) vifta?

edit: fant ut at versjon 1106 av bios hadde forbedra temperaturmåling, men eg er redd for å flashe, siden det skal lite til for å få dataen til å restarte seg sjølv pga. høg temp

any idea's?

Endret av alliha
Lenke til kommentar
min er aldri _under_ 50 grader. kan det ha noko med bios'en, eller kan eg bare prøve å re(sette på plass) vifta?

edit: fant ut at versjon 1106 av bios hadde forbedra temperaturmåling, men eg er redd for å flashe, siden det skal lite til for å få dataen til å restarte seg sjølv pga. høg temp

any idea's?

Hva er dine specs da?

Lenke til kommentar

nForce til Intel er noe ræl og kranglete, godt mulig at dine problemer ligger i nordbrua istedet for andre komponenter.

Men du flasher ikke via Windows men via EZ Flash i BIOS, samme som på mitt Striker 2 Formula (Som jeg som eier sier at det kun er søppel, for det er det.)

Lenke til kommentar

nei egentlig veldig lite, jeg brukte usb minnepinne når jeg flasha og det funka fint. har du asus ez flash så anbefaler jeg å bruke det, lett som bare det. ikke bruk flash som gjøres over internett gjennom windows,der er det MANGE som har fått problemer.

bios er alltid sikrest;)

pass på hvilke hk du bruker, du kan ikke bruke asus bios i et msi hk for eksempel

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

dersom den første bios filen ikke fungerte må du bare slette den og laste ned på nytt,men somsagt så er det veldig sjeldent at det er noe feil med bios bin filene.

kan bare tenke deg alle søksmålene mot asus dersom de lager og legger ut en bios fil som er ødelagt og ikke funker;)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...