Gjest doktor dyregod Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Damer som er sminket så de ser ut som dyr er jo en svær turnon da! Spesielt katter Husker også det var et bilde ute og gikk for noen år siden av to nakne kvinner som var malt over hele kroppen så de så ut som kyr der de stod på alle fire i ei eng. Og det var ikke kroppsfasongen deres, men fargene og mønstrene, som minnet om storfe Men, katt tar kaka. "Cats" er for øvrig ganske bra Endret 7. desember 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
yohan80 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Min fetish: å ligge under en lubben jente som sitter eller ligger på meg, presser meg ned og fastholde meg under seg...Hvis jeg klarer ikke lenger å slippe løs...og hun ikke gi slipp på meg...en drøm! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tja, jeg er dominant og ganske sadistisk av meg. Liker jenter som underkaster seg meg, jenter som er frekke som jeg må straffe/holde i tøylene, etc. Liker også å piske, spanke, ydmyke og være slem på slike måter. Throatfuck, røff sex, lugging, biting, osv. Ellers enn det så har jeg vil litt utseendet/klær fetisher også.. gothic stiler, spesielt gothic lolita er veldig sexy.. Korte skjørt, utfordrende klær, kostymer, fetishklær, emo-sminke, redheads, japansk/asiatisk utseende, victorianske klær, etc. Så ja, ganske vidt og bredt... mye å like Har heller ikke noe imot mer vaniljesex så lenge den er god og jenta er bra.. innstillingen til jenta har mer og si enn utseendet. Liker jenter som har litt guts og er "foxy". Lenke til kommentar
Gjest Gjest01 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 noen som har bestilt noe fra de sidene her eller? som har no positivt å si om service www.westwardbound.com www.libidex.com www.latex.at vurderer å bestille noe fra dem serru Lenke til kommentar
Gjest Gjest-drømmer Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det som jeg kunne tenke meg å gjøre ( er gutt ) er å ha sex med ei jente i latex. at begge er så og si dekket i det ( kommer ann på anntrekket da i hvert fall ) og at hun så skal ta på en strap-on eller lignende å ta den i 2ern mens jeg er lenket fast i armer og bein. kanskje litt sært >_> Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Ikke sikker på om jeg vil kalle det en fetish, men jeg er godt over gjennomsnittlig begeistret for asiatiske damer. Endret 16. desember 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Min fetisj må vel være damer i korte skjørt og støvletter. og helst med normale mugge, ikke sånne sviiinstore mugge som er 3 ganga så stor som jenta. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Korte skjørt, strømper, sexy undertøy. Altså de vanlige. Vet ikke helt om det er en fetish, men jeg liker litt mer gamle damer. Ikke at de er gamle men at de levde for en stund siden. Sånn som Grace Kelly, Rita Hayworth, osv. Endret 21. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Underkastelse. Å være totalt uten kontroll, å bli dyttet rundt som det passer samboeren (eneste jeg stoler nok på til at det faktisk er tennende), få beskjed om å gjennomføre helt umulige ting, som for eksempel være helt stille når jeg har mest lyst til å skrike, osv. Is nais. Men skal jævlig mye tillit til før det faktisk er godt, og ikke rart/feil/ekkelt, det skal nevnes. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymus_* Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fuzzy undertøy fuzzy kant på undertøy, babydoll, skjørt whatever. kjenner kuken vokser bare jeg tenker på det. og selvsagt jenter som tar initiativet Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Schoolgirls, og redheads. Det tror jeg må være de jeg kan komme på at jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg