Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din fetish?

Anbefalte innlegg

Gjest doktor dyregod

Damer som er sminket så de ser ut som dyr er jo en svær turnon da! Spesielt katter :dribble: Husker også det var et bilde ute og gikk for noen år siden av to nakne kvinner som var malt over hele kroppen så de så ut som kyr der de stod på alle fire i ei eng. Og det var ikke kroppsfasongen deres, men fargene og mønstrene, som minnet om storfe :p Men, katt tar kaka.

"Cats" er for øvrig ganske bra :thumbup:

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg er dominant og ganske sadistisk av meg. Liker jenter som underkaster seg meg, jenter som er frekke som jeg må straffe/holde i tøylene, etc. Liker også å piske, spanke, ydmyke og være slem på slike måter. Throatfuck, røff sex, lugging, biting, osv.

Ellers enn det så har jeg vil litt utseendet/klær fetisher også.. gothic stiler, spesielt gothic lolita er veldig sexy.. Korte skjørt, utfordrende klær, kostymer, fetishklær, emo-sminke, redheads, japansk/asiatisk utseende, victorianske klær, etc.

Så ja, ganske vidt og bredt... mye å like ;) Har heller ikke noe imot mer vaniljesex så lenge den er god og jenta er bra.. innstillingen til jenta har mer og si enn utseendet. Liker jenter som har litt guts og er "foxy".

Lenke til kommentar

noen som har bestilt noe fra de sidene her eller? som har no positivt å si om service :p

www.westwardbound.com

www.libidex.com

www.latex.at

vurderer å bestille noe fra dem serru :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest-drømmer

Det som jeg kunne tenke meg å gjøre ( er gutt ) er å ha sex med ei jente i latex. at begge er så og si dekket i det ( kommer ann på anntrekket da i hvert fall )

og at hun så skal ta på en strap-on eller lignende å ta den i 2ern mens jeg er lenket fast i armer og bein.

kanskje litt sært >_>

Lenke til kommentar

Korte skjørt, strømper, sexy undertøy. Altså de vanlige. Vet ikke helt om det er en fetish, men jeg liker litt mer gamle damer. Ikke at de er gamle men at de levde for en stund siden. Sånn som Grace Kelly, Rita Hayworth, osv.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar

Underkastelse. Å være totalt uten kontroll, å bli dyttet rundt som det passer samboeren (eneste jeg stoler nok på til at det faktisk er tennende), få beskjed om å gjennomføre helt umulige ting, som for eksempel være helt stille når jeg har mest lyst til å skrike, osv. Is nais. Men skal jævlig mye tillit til før det faktisk er godt, og ikke rart/feil/ekkelt, det skal nevnes.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymus_*

Fuzzy undertøy :dribble:

fuzzy kant på undertøy, babydoll, skjørt whatever. :dribble:

kjenner kuken vokser bare jeg tenker på det.

og selvsagt jenter som tar initiativet

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...