cyclo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Gjest gutten_pa_19 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har en veldig stor greie for "solo" jeg da. Altså det å se jenter holde på for seg selv uten at andre parter er innvolverte. Spesielt når fingrene er inne i kjeden Gjærne 2-3 fingrer. Blir vel ikke betegnet som en fetish men. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Som Eplefe sa, det kan være en fetish selv om det er en vanlig en. Lenke til kommentar
Gjest milf-dude Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har forskjellige fetisher, jeg liker jenter som squirter, og har lyst å bli sprutet i ansiktet. Jeg er voldsomt glade i naturlige pupper, store eller små, og kan seriøst suge på en pupp i timesvis vist jeg får muligheten. Jeg tenner noe voldsomt på tanken å rimming, enten blir rimma eller rimme ei jente. Tenner også noe helt sykt på milfs, moden 30-åring og opp til 45 ca. Men egentlig kan dama være 50 om så, så lenge hun er hot. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Redheads, selvsikre kvinner som liker å ta kontroll, latina... Som jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Gjest vernepliktig Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har desverre ikke fått prøvd alle fetisjene mine, men har veldig lyst til å møte en som jeg kan dele fetisjene mine med. Latex er sinnsykt hot, selv om jeg er gutt har jeg jævelig lyst til å prøve latex klær laget for jenter. Og høye hæler, det å se noen gå/stå i sånne ballet sko. Dette må selvfølgelig blandes med bondage og D/s. Når det kommer til bondage bør det helst være lenker, sånne gammeldagse. Forskjellige bondage innretninger hadde vært fett å prøve. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En rekke tulleinnlegg er slettet. Jeg gjør oppmerksom på at gjentatt posting av tull og tøys vil ansees som trolling, og det vil reageres deretter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel.. hmm.. Av en eller annen grunn synes jeg det er så sexy når gutter har boxeren litt over buksa. Og så når de strekker seg opp eller noe så synes boxeren ^^Hot! (noen som faktisk skjønte hva jeg mente? ) Ellers så bør det være røft! Det er turn on! Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Blir nok damer med nettingstrømper og hofteholder. Ellers funker latex ganske bra og.. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jenter i leopardundertøy Da blir i hvertfall jeg dyrisk av meg;D Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vet ikke om det kan kalles fetish, men har ett eller annet for spisse hjørnetenner. Det er så jævlig sexy Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vet ikke om det kan kalles fetish, men har ett eller annet for spisse hjørnetenner. Det er så jævlig sexy Vampyr? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Spisse hjørnetenner kan faktisk være litt sexy, ja. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 At han lukter godt!! Og å bli kysset på halsen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Det å kysse på halsen er en klassiker. Enda ikke møtt en jente som ikke tenner på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Random klær av dongeri, nerdetendenser, Pink Floyd og personlighetsforstyrrelser er vel fetisjene mine / det jeg tenner mest på. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det å kysse på halsen er en klassiker. Enda ikke møtt en jente som ikke tenner på det. Me neither. Har vel noe med at alle har en erogen sone der. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg må innrømme at jeg tenner på jenter med en del sort sminke rundt øynene og langt mørkt hår. Kan vel kanskje kalle det en slags emo fetish eller hva, men det er kun håret og sminka rundt øynene som tenner meg, med en gang det blir for mye så forsvinner tenningen helt. Noe ala dette: Ellers enn det tenner eg veldig på korte skjørt som dette: Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har vel en slags fetisj for jenter som har det vondt mens man har sex. Ikke akkurat sånn dytte hodet hennes i doskåla til hun besvimer, men throatfuck er hot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg