Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din fetish?

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om. :hmm: Utbredt?

veit ikke, er sikkert noen som har det:P

Å tenne på å slikke øyeeplet/bli slikket på øyeeplet er faktisk en egen legning. Jeg kan ikke dokumentere på stående fot, men er 99% sikker på å ha lest det her på forumet, hvor personen da viste til wikipedia.

Veldig spesielt, ja:) Synes ikke det er ekkelt, alle må få like hva de vil. Kanskje det er herfra "Du har veldig pene øyne" kommer fra....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

egentlig er det vel ikke en sånn kjempe fetish jeg har, tenner ikke så kjeeempe masse på det lissom.

Det er digg å slikke/bli slikka på øyet lissom, kan kanskje tenne meg, har ikke prøvd det under akten for typen er ikke helt i 100 for det, men kunne kanskje tent meg litt:)

leste om det i vi menn, er faktisk noen som har det:)

Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke skjønner hvordan man slikker hverandre på øyet? Holdere dere øyelokkene oppe? Oculophilia heter det, forresten.

det er ikke så vanskelig det.

man holder øyet oppe, så slikker noen andre deg på øyet.

det å slikke noen over øyelokket er jo som å slikke noen på haka.

Lenke til kommentar

Velger å skrive som gjest. :)

Jeg har røyke-fetish. Røyker ikke selv, men tenner sinnsykt på jenter som gjør det. Aner ikke hvorfor jeg er sånn. Jeg synes det ser så erotisk og sexy ut. :ermm: Det har dessverre fått meg til å prøve selv, men har sluttet å gjøre det. Vil egentlig bli kvitt det, fordi røyking er forbundet med så mye skader og negativt. :no:

Liker å bli slått/dasket hard. Liker også når noen holder over munnen min (så jeg ikke får puste) når man holder på. Blir liksom ekstra deilig da i alle fall rett før en orgasme, anbefaler alle å prøve

Oi, det skal jeg prøve.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...