Genuine Genes Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Aldri hørt om. Utbredt? veit ikke, er sikkert noen som har det:P Å tenne på å slikke øyeeplet/bli slikket på øyeeplet er faktisk en egen legning. Jeg kan ikke dokumentere på stående fot, men er 99% sikker på å ha lest det her på forumet, hvor personen da viste til wikipedia. Veldig spesielt, ja:) Synes ikke det er ekkelt, alle må få like hva de vil. Kanskje det er herfra "Du har veldig pene øyne" kommer fra.... Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje det er herfra "Du har veldig pene øyne" kommer fra.... haha, genialt >< Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Men "du har veldig sexy øyne" er kanskje ny. Endret 25. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 jeg har hørt det før. har også sett det på film Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Pokker! Jeg som trodde jeg var skikkelig clever. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 haha >.< men er kanskje ikke så mange som sier det?! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Kanskje jeg skal begynne å bruke den. Kanskje det funker, hvis jeg møter noen som deler din fetish. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 noen av vennene mine har også samme fetish. kanskje du er heldig å treffer på en av dem?! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Lett. Men kan du utdype litt rundt fetishen din? Er det liksom "under akten" som gjelder, eller hva? Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 egentlig er det vel ikke en sånn kjempe fetish jeg har, tenner ikke så kjeeempe masse på det lissom. Det er digg å slikke/bli slikka på øyet lissom, kan kanskje tenne meg, har ikke prøvd det under akten for typen er ikke helt i 100 for det, men kunne kanskje tent meg litt:) leste om det i vi menn, er faktisk noen som har det:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Høres kult ut. Men en smule spesielt. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 haha, ja er vel egetlig det. passer til meg vaffal:) husker ikke hvordan jeg kom på det. var vel en gang jeg og noen andre ikke hadde noe bedre å gjøre enn å slikke hverandre på øyeeple:P Lenke til kommentar
Gjest gjest 01 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 prøv latex. det er jævli nice å se på og ikke så værst å bruke Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bare jeg som ikke skjønner hvordan man slikker hverandre på øyet? Holdere dere øyelokkene oppe? Oculophilia heter det, forresten. Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 squirting i fjeset er min favoritt Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bare jeg som ikke skjønner hvordan man slikker hverandre på øyet? Holdere dere øyelokkene oppe? Oculophilia heter det, forresten. det er ikke så vanskelig det. man holder øyet oppe, så slikker noen andre deg på øyet. det å slikke noen over øyelokket er jo som å slikke noen på haka. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg tenner på juletrær. Lenke til kommentar
unmerciful Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Liker å bli slått/dasket hard. Liker også når noen holder over munnen min (så jeg ikke får puste) når man holder på. Blir liksom ekstra deilig da i alle fall rett før en orgasme, anbefaler alle å prøve Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Velger å skrive som gjest. Jeg har røyke-fetish. Røyker ikke selv, men tenner sinnsykt på jenter som gjør det. Aner ikke hvorfor jeg er sånn. Jeg synes det ser så erotisk og sexy ut. Det har dessverre fått meg til å prøve selv, men har sluttet å gjøre det. Vil egentlig bli kvitt det, fordi røyking er forbundet med så mye skader og negativt. Liker å bli slått/dasket hard. Liker også når noen holder over munnen min (så jeg ikke får puste) når man holder på. Blir liksom ekstra deilig da i alle fall rett før en orgasme, anbefaler alle å prøve Oi, det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Oia fetish.... uhm.. fantasy... Jaja.. jeg vet. Don't judge. Endret 26. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg