Gå til innhold

Ny musikk/Kamera mobil? Vurderer Nokia N82 eller Nokia n85 - åpen til forslag!

Thisguy

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal nå kjøpe meg en ny mobil, den MÅ ha 3,5 minijack, jeg orker ikke å ha converter osv.. Jeg vil også ha et godt kamera, og en bra fungerende Musikkspiller (Skal bruke den som erstatning til Ipod) Jeg vurderer Nokia N82. Liker Designet, har fått utrolige tilbakemeldinger, og stiller vel også med et veldig bra Kamera..

Så er det Nokia n85? Jeg liker at den har egne taster for Musikkavspilleren, og også bedre taster til SMS osv enn Nokia N82.. Jeg liker da ikke designet på den i det hele tatt, og har også hørt at Kameraet på N82 er noe bedre, (Blits)?

Håper jeg kunne fått litt hjelp her, er også åpen for alternativer til N82 og N85;)

Hilsen, Thisguy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer selv N85. Kikket på N82, men den likte jeg ikke. Fikk en lengre presentasjon av en Nokia Promoter på Nokia Store Byporten hvor han pekte og forklarte det meste om tlf. Det virker som dette er et av Nokia's bedre kjøp. Særlig skjermen intr meg.

Jeg har desverre ikke sett bilder tatt med kamera, men likte at den har FM sender. Man kan da sende lyd til f.eks bilsterio uten noen kabel. Ellers virker tlf bunnsolid og tastene er gode, langt bedre enn jeg har prøvd på andre skyvemodeller. Videre likte jeg at tlf har 3.5mm jack, det er viktig.

Ser ut til at det blir en Nokia N85, men hadde vært fint med tilbakemeldinger fra de som har en sånn eller har mye å mene om den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...