grotove Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Heia;) Håper at det er noen som kan hjelpe meg. Lurer på hvilket program som er best å bruke til å nedlaste filmer, serier, spill og musikk? Bruker the ***, men når eg skal laste de ned så er det mange ulike program å bruke eller velge i. Som limewire, bitcomet, utorrent, bitlord osv.. Å laste det ned er greit i å for seg , men hvilket program er best å bruke for å kunne se de ulike filmene, seriene og evt det å kunne bruke/spille evt spill viss det er mulig for det?? Har lasta ned serier og det går greit men når eg skal åpne de for å se de får eg det ikke fram. Da får eg beskjed at de ikke går an å åpne. Hvorfor skjer dette? Har gjort dette før og det har gått bra da. Er det noen program eg mangler for å kunne se filmer/ serier på data? Eller evt kopiere de til cd/dvd plate?? Det er vel sikkert ikke lov å laste ned filmer/serier men vet det er mange som gjør det. Er det noen gratis program som er suverene å bruke så hadde det vært fint å få tilbake melding på dette. Håper noen kan hjelpe!! TAKKER på forhånd!! Med vennlig hilsen Gro Tove Endret 7. november 2008 av KVTL Fjernet piratlink Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er ikke tillat her på forumet å snakke om piratkopiering eller dele ut informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg laster ned med bitcomet, og så spiller jeg av filmene i windows media player 11. For og få lyd og bilde i filmene må du ofte innstalere codec. Jeg bruker k-lite codec pakken. K-lite Men dette er filmer jeg eier, eller ubuntu 8.10 versjoner som jeg har trengt. Endret 7. november 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dennes tråden stenges da trådsatrter etterspørr informasjon til å brye opphavretten. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg