Gå til innhold

Hvilken program skal eg bruke til nedlasting av musikk m.m?

grotove

Anbefalte innlegg

Heia;)

Håper at det er noen som kan hjelpe meg. Lurer på hvilket program som er best å bruke til å nedlaste filmer, serier, spill og musikk? Bruker the ***, men når eg skal laste de ned så er det mange ulike program å bruke eller velge i. Som limewire, bitcomet, utorrent, bitlord osv.. Å laste det ned er greit i å for seg , men hvilket program er best å bruke for å kunne se de ulike filmene, seriene og evt det å kunne bruke/spille evt spill viss det er mulig for det??

Har lasta ned serier og det går greit men når eg skal åpne de for å se de får eg det ikke fram. Da får eg beskjed at de ikke går an å åpne. Hvorfor skjer dette? Har gjort dette før og det har gått bra da. Er det noen program eg mangler for å kunne se filmer/ serier på data? Eller evt kopiere de til cd/dvd plate??

Det er vel sikkert ikke lov å laste ned filmer/serier men vet det er mange som gjør det. Er det noen gratis program som er suverene å bruke så hadde det vært fint å få tilbake melding på dette.

Håper noen kan hjelpe!!

TAKKER på forhånd!!

Med vennlig hilsen Gro Tove

Endret av KVTL
Fjernet piratlink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg laster ned med bitcomet, og så spiller jeg av filmene i windows media player 11.

For og få lyd og bilde i filmene må du ofte innstalere codec.

Jeg bruker k-lite codec pakken.

K-lite

Men dette er filmer jeg eier, eller ubuntu 8.10 versjoner som jeg har trengt.

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...