Street_junkie Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Tok dette bilde mens eg tok meg en røyk. Innendørs serverte de drikke, og god varm mat. Ute gikk denne karen gatelangs. Livet er fult av kontraster. Endret 7. november 2008 av darkness| Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Greit bilde, men hva har skjedd med den hvite delen av skjegget? (spsielt på venstre side av bildet), ser litt kunstigt ut akkurat der? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen felter på bildet er uklare... doggete. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Greit bilde, men hva har skjedd med den hvite delen av skjegget? (spsielt på venstre side av bildet), ser litt kunstigt ut akkurat der? Stusset på det samme. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ser ut som om du har brukt sharpness på deler av skjegget eller noe. Bildet ble litt før mørkt, utrolig nok. Fokuset sitter ikke helt. Ser ut som om du har brukt dodge og sharpen på div. områder, blant annet nedenfor til venstre av høyre øye. Noe som er litt rart der Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Flott ide og komposisjon, men jeg synes det trekker ned at fokus ikke sitter helt. Det er veldig tydelig hvis man ser på øynene. Francis . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg føler at bildet ikke forteller samme historie som teksten, og jeg får ingen følelse av kontakt med personen. Dessverre blir det litt mislykket som et portrett for meg på grunn av den manglende kontakten og inderligheten. Kommunikasjonen mangler, og derfor faller bildet gjennom på det punktet der sirkusbildet ditt faktisk fungerer. Sistnevnte bilde både kommuniserer og forteller en historie, og da er tekniske feil underordnet. Hadde du klart å få et gjennomtrengende blikk rett inn i kamera som viser hvordan øynene forteller historien om et langt og tungt liv, så hadde det vært vellykket. Nå ser det bare ut som en frisk pensjonist som går tur på Fløyen på kveldstid. Og dermed står bildet som et godt eksempel på at det å ta bilder av mennesker på livets skyggeside ikke automatisk gir gode bilder som forteller en gripende historie. Men du skal kanskje ha applaus for å fremstille personen som en hvilken som helst mann på gaten, og dermed med den respekten alle fortjener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå