Gå til innhold

BK: Uteligger i London

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om du har brukt sharpness på deler av skjegget eller noe. Bildet ble litt før mørkt, utrolig nok. Fokuset sitter ikke helt. Ser ut som om du har brukt dodge og sharpen på div. områder, blant annet nedenfor til venstre av høyre øye. Noe som er litt rart der :p

Lenke til kommentar

Jeg føler at bildet ikke forteller samme historie som teksten, og jeg får ingen følelse av kontakt med personen. Dessverre blir det litt mislykket som et portrett for meg på grunn av den manglende kontakten og inderligheten. Kommunikasjonen mangler, og derfor faller bildet gjennom på det punktet der sirkusbildet ditt faktisk fungerer. Sistnevnte bilde både kommuniserer og forteller en historie, og da er tekniske feil underordnet.

Hadde du klart å få et gjennomtrengende blikk rett inn i kamera som viser hvordan øynene forteller historien om et langt og tungt liv, så hadde det vært vellykket. Nå ser det bare ut som en frisk pensjonist som går tur på Fløyen på kveldstid. Og dermed står bildet som et godt eksempel på at det å ta bilder av mennesker på livets skyggeside ikke automatisk gir gode bilder som forteller en gripende historie. Men du skal kanskje ha applaus for å fremstille personen som en hvilken som helst mann på gaten, og dermed med den respekten alle fortjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...