Gå til innhold

Din Rating av littlebigplanet!

Konkulf

Anbefalte innlegg

Gameplay:

Frustrerende dårlig presisjon i plattformaspektet. Dybden kan også være irriterende til tider. Bortsett fra det er det mye bra her.

7/10

Var helt enig med deg i starten, og folk som har vært å prøvd det litt slet også litt, men ettervært blir du ganske god på å gå forann bak ting osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gameplay:

Frustrerende dårlig presisjon i plattformaspektet. Dybden kan også være irriterende til tider. Bortsett fra det er det mye bra her.

7/10

Det er ikke kontrollen som er elendig, det er du. :fun:

Neida. Jeg slet egentlig ikke så veldig med kontrollene. Det er jo til tider at den ikke vil gjøre det jeg ber den om, men det går ikke inn på helinntrykket. Og SP-banene liker jeg veldig godt, det er jo så mye forskjellig!

Lenke til kommentar

Jeg syns det er umulig å rate LBP. Spillet har sine flaws, men dette er et spill vi aldri har sett maken til. Det er noe nytt og innoverende og det funker VELDIG bra, selv om det er visse ting som kunne vært annerledes. Men jeg syns nesten det krever full score på tross av disse, fordi spillet som helhet er så utrolig gjennomført og ideen fortjener en 15/10. Dette gruser Resistance 2 og Gears of War 2 LETT, men jeg skjønner at GeoW og R2 får bedre karakterer. Det er fordi de er perfekte. Men utviklerne til LBP mener jeg allikevel har gjort en MYE bedre jobb. Hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar
De har bitet over mye, mye mer. Så klart blir det mere flaws da.

Det er det jeg mener. Og oppskrifta på et bra FPS er der ute, de trenger bare å legge til sin egen lille ingrediens. Derfor føler jeg det mangler en liten ting i poengsystemet til anmeldere. Det burde vært en egen karakter som står for innovasjon.

Lenke til kommentar
Det er ikke kontrollen som er elendig, det er du. :fun:

Neida. Jeg slet egentlig ikke så veldig med kontrollene. Det er jo til tider at den ikke vil gjøre det jeg ber den om, men det går ikke inn på helinntrykket. Og SP-banene liker jeg veldig godt, det er jo så mye forskjellig!

I de forrige plattformspillene jeg spilte (Super Mario: World, Jazz Jackrabbit 2) hadde jeg mye mer kontroll over karakteren. Jeg innser at disse er i 2D og at LBP har en mye bedre fysikkmodell. Synes likevel LBP burde nærmet seg nivået på disse for å få toppscore.

Lenke til kommentar

Det som er problemet er den "Dynamiske" hoppeknappen, jo lengre du holder ned jo lengre og høyere hopper du. Hadde det vært kun ett nivå på hoppeknappen hadde det vært enklere å beregne hopp. Å kontrollere Sackboy krever mye øvelse, men når du først får det inn i fingrene så fungerer det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...