Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fantastisk! De gamle Sonic-spillene var jo gode! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm! Blir greit da, så slipper man å laste ned et og et. Lenke til kommentar
Vegard_Haug Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Over 40 av Segas mer eller mindre klassiske titler skal samles i én pakke. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Enda flere grunner til å anskaffe seg konsoll. Så mye bedre å spille slike spill med skikkelig spake og på tvn. Har kun bilderørs-tv, så lite fristende å koble pcn til tvn. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ekstremt! Enhver SEGA-fan må skaffe seg dette =) Er et SEGA-spill med noen dyr som kan morphe til andre dyr, husker det var drit rått, men husker desverre ikke navnet; kanksje jeg finner det her ? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm, dette betyr vel at jeg kan endelig kvitte meg med Mega Drive'en... Hehe, hadde vært sjef om Herzog Zwei var med i pakken, men tror neppe det skjer, dessverre. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Finnes det noen komplett liste over spill som skal være med? Mickey Mouse-spillene er et must! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håhå! Passer fint at jeg skaffer meg en Elite da gitt. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 En full liste over spill finnes på http://www.sega.co.uk/games/?g=592&v=1009 Alex Kidd in the Enchanted Castle Alien Storm Altered Beast Beyond Oasis Bonanza Bros. Columns Comix Zone Decap Attack starring Chuck D. Head Dr. Robotnik's MBM Dynamite Headdy Ecco the Dolphin Ecco II: The Tides of Time E-SWAT Fatal Labyrinth Flicky Gain Ground Golden Axe I Golden Axe II Golden Axe III Kid Chameleon Phantasy Star II Phantasy Star III: Generations of Doom Phantasy Star IV: The End of the Millennium Ristar Shining in the Darkness Shining Force Shining Force 2 Shinobi III: Return of the Ninja Master Sonic 3D Blast Sonic and Knuckles Sonic Spinball Sonic The Hedgehog Sonic The Hedgehog 2 Sonic The Hedgehog 3 Streets of Rage Streets of Rage 2 Streets of Rage 3 Super Thunder Blade Vectorman Vectorman 2 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Pris herren! Shinobi, golden axe, streets of rage, og ecco! Mangler jo bare Moonwalker! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gleder meg sykt til Alex the kidd, virkelig lenge siden jeg spilte de spilla der. Men synd det bare var ett Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gleder meg sykt til Alex the kidd, virkelig lenge siden jeg spilte de spilla der. Men synd det bare var ett Første og siste spill til å ha stein, papir, saks i boss battles? Uforglemmelig spill, men dette er vel et annet enn det som var innebygget i konsollen? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er godt mulig. Tror det var Mega Drive I som hadde et Alex-spill innebygget. Uansett, svært gode nyheter dette med retropakke. Har det kommet pris på pakken? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Enda flere grunner til å anskaffe seg konsoll. Så mye bedre å spille slike spill med skikkelig spake og på tvn. Har kun bilderørs-tv, så lite fristende å koble pcn til tvn. Er det så mye verre å koble en PC til en bilderørs-TV kontra en flatskjerm? (litt erm tungvindt er det jo med analogt, men det er det jo uansett hva det er du kobler til TVen). Bilderør egner seg forøvrig godt til slike gamle spill. Det aller morsomste er jo å bygge en arkademaskin med en PC med emulator i, og spille på den "Spillene skal være tro mot originalutgavene, men du kan spille dem i høydefinisjon hvis du ønsker. Det spørs selvsagt hvor godt tjue år gammel 2D-grafikk gjør seg i høy oppløsning, men muligheten er i hvert fall der." Utifra hva enkelte emulatorer får til med 2D-grafikk, kantujevning osv, så kan det bli ganske ok med gammel grafikk, selv på høy oppløsning. AtW Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er godt mulig. Tror det var Mega Drive I som hadde et Alex-spill innebygget. Uansett, svært gode nyheter dette med retropakke. Har det kommet pris på pakken? Har en Mega Drive II med Alex Kidd in Miracle World stående her. Så dette er en annen Alex Kidd enn den jeg har hvertfall Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 En full liste over spill finnes på http://www.sega.co.uk/games/?g=592&v=1009 Fett, Kid Chameleon Jeg husker jeg hadde mye moro med Sega Master System Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Blir det sluppet på PSN eller kommer det på BD? og motstykket til Xbox 360? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 fett og se at de gamle sega spillene forsatt blir spillt der ute. jeg bruker forsatt min sega genesis ganske ofte. jævla gøyalt og spille sonic,pitfall,ghouls n ghosts osv... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Altered Beast, Shinobi, Phantasy Star, Sonic og masse annet snacks. Denne skal anskaffes! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Oo Shining Force! Utrolig synd at ikke Landstalker er med, og at pakken ikke kommer før om noen måneder. Endret 8. november 2008 av Shifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg