Gå til innhold

skoleee, spilling i timen

Anbefalte innlegg

På skolen så driver læreren og går rundt for å se på hva vi har nede på oppgave linjen imens vi jobber, og jeg driver altid å spiller i timen, så da buster han meg pga når jeg legger ned spillet og går i windows så legger den seg ned på oppgave menyen :p..

Finnes det et program elns.. som gjør så jeg slipper dette problemet? hotkey elns så han ikke ser at jeg har spillet nede på oppgave linjen.

Håper det er noe, for jeg er lei av alle mine anmerkninger;P har rundt 30stk pga spilling i timen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg foreslå at du heller bruker skoletiden til det den er ment for? Spilling kan du gjøre i fritiden.

Disse anmerkingene dine er det første din arbeidsgiver vil sjekke når han ser etter arbeidskraft... Litt teit å miste en potensiell jobb for noe så simpel er det ikke?

Lenke til kommentar

En evt. arbeidsgier får jo ikke se anmerkningene, men man får en dårlig/mindre god/god-vurdering på vitnemålet.

Jeg vet hvor kjedelige og ubrukelige noen timer kan være (særlig norsk :thumbdown: ), så jeg kan gi deg et lite tips i stedet for moralprekener.

Du kan vel bruke en dual-desktop-løsning, slik at du kan skifte mellom to skjermer. Altså at du har ett sett med åpne programmer og vinduer på en ekstra (virtuell) skjerm hvor du har spillene, så skifter du tilbake til oppgaver og notater når læreren snoker rundt. Jeg tror det finnes programmer for å gjøre dette i windows, men jeg har bare prøvd dette selv i linux.

Elles vet jeg at det finnes programmer som gjør at du kan selv velge hva som står på taskbar'en. Du kan f.eks. endre Internet Explorer-logoen med en Word-logo, og bytte ut teksten ("123 spill.no" elrns) med "notater fra den høyst interessante timen".

Hide that game you are playing or that Web site you are on when you are supposed to be working.

Se her: Quick Windows Hiding tool

Jeg har riktig nok ikke prøvd dette, men det burde gjøre jobben.

Lenke til kommentar
Her er ett forslag^^

Ta screenshot av det du pleier å ha oppe, og bruk det som bakgrunn. Så setter du på "skjul oppgavelinjen automatisk". Så bare minimerer du når han tar runden.

Dette var faktisk en veldig god idé.

Du kan vel bruke en dual-desktop-løsning, slik at du kan skifte mellom to skjermer. Altså at du har ett sett med åpne programmer og vinduer på en ekstra (virtuell) skjerm hvor du har spillene, så skifter du tilbake til oppgaver og notater når læreren snoker rundt. Jeg tror det finnes programmer for å gjøre dette i windows, men jeg har bare prøvd dette selv i linux.

Har selv brukt en slik løsning på skole PC'en, men jeg syntes den ble litt rotete så synes trådstarter burde gå for Akidon sin idé :) .

Lenke til kommentar

Hjalmen; slutt med spilling i timen. Hadde du gått på skolen hvor jeg jobber, eventuelt jeg viste hvilken skole du gikk på skulle jeg sagt i fra til IT personalet, slik at de fikk ghostet maskinen din og lagt inn sperre på å installere nye programmer. Skoletid skal brukes til skolearbeide.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...